alepka Opublikowano 11 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2016 Pacjent to OTBACK 2011 beznzyna 155tkm CVT. Mam dwa problemy: 1. stuki przy szybkich i krótkich krętach kierownicy (jak na przeglądzie). Diagnoza to przekładnia. Że da się zregenerować już wiem putanie czy znacie dobry wasztat kóty regeneruje takie rzeczy. 2. Drgania na biegu jałowym - nie jest to falowanie obrotów ale drgania "całości" które nasilaja się, słabną i znikają i tak w kółko. Zawory wyregulowane, wszystko wyczyszczone. Ktoś coś... A może testował ktoś moduł świateł do jazdy dziennej z regulacją natężenia świecenia. mam xenony i już niestety trzeba było regenerować..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się