Tuninger Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Witam. Chciałbym was prosić o rady dotyczące blacharki w Subaru Imprezie GF, a konkretniej chciałbym jakoś wzmocnić w niej budę i przygotować ją ewentualnie pod znoszenie mocniejszych silników. Samochód chcę zrobić dla siebie i jak na razie jeździć nim na co dzień, póki co nie zanosi się na duże moce itd ale kto wie co kiedyś mi odwali a jak już mam robić taką robotę to chciałbym oszczędzić sobie ewentualnego późniejszego poprawiania i ponownego cięcia i spawania karoserii. Na razie nie myślę o klatce bezpieczeństwa i raczej się na nią nie zanosi bo jak wcześniej mówiłem fura ma wozić moje dupsko z punktu A do punktu B, a jak jest z policją i kontrolami to już wiadomo. Klatkę widać a silnika nie widać .Samochód jest dość zdrowo zgnity więc robić trzeba tak czy tak. Jeśli takie operacje wzmacniania budy w imprezie nie mają sensu to mówić. Mile widziane będą też wskazówki dot. odchudzania samej karoserii i również dyskusja o sensie tej operacji. Pozdrawiam wszystkich fanów Japońskiej rdzy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieskiultras Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2016 kielichy tył zobacz bo jak masz tam tragedie to przekalkuluj czy Ci się to opłacazobacz okolice mocowań zawieszenia , podłogę , progi itdmusisz sam ocenić czy warto się babrać czy nie .wszystko też zależy jakie masz umiejętności bo jeśli ogarniasz robienie reperaturek itp to możesz zacząć coś budować na podstawie tej karoseriijaki masz silnik ? n/a czy turbo ?PS. Taniej wyjdzie cię kupić zadbane i jak najmniej zgnite auto z Turbo niż bawić się w blacharkę w N/a i jeszcze do tego przekładanie silnika , wiązki , napędów z wersji Turbo przelicz co Ci się opłaca a co nie 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tuninger Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Kielichy są spoko. Podłoga pod pasażerami też jest ok. Progi wypadają nie najlepiej ale tez nie tragicznie. W zewnętrznych nie ma dużych dziur, a w środku to już się zobaczy... mocowania dyfra tam przy progach są zjedzone. Na podnośniku 2 kolumnowym wpadły do środka. Pas tylny ma sie nie najgorzej, ale też wymaga ingerencji. Słupki A pordzewiałe ale nie na wylot, jednak bez wyjmowania szyby raczej się nie obejdzie. Silnik N/A 1.8. z samochodem chcę się pobawić bo mam bdb dostęp do frezarek i tokarek cnc za który nie muszę płacić więc kpl poliuretanów, łączniki stabów a nawet części silnika nie będą dla mnie problemem nie do przejścia. Silnik i napęd jest ok więc jednak chcę porobić przy tym aucie bo dorwałem go za 1800zł z nowymi hamulcami, kpl nowych zimówek (nowych bieżnikowanych) i mało używanym LPG, a do tego dostałem jeszcze druga skrzynię więc jako dupowóz kalkuluje się to robić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieskiultras Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2016 no to róbja za swoją wanne ej20 115km dałem 2.5 tyś po zrobionej blacharce błotników tył i uszkodzonym ATwymieniłem butle z gazem , rozrząd , kupiłem zimówki i skrzynieskrzynia czeka na montażw międzyczasie wpadło kilka awariiale ze wszystkim dałem sobie radęzostało mi zrobić tylko kielichy tył i kawałek progu ale też bez tragedii jest - w dzień lub dwa blacharz powinien dać sobie radęwięc ratuj skoro twierdzisz ,że się opłacaproblemem może być to ,że mocowanie dyfra wpadło Ci w podłogęale skoro masz zaplecze to działajzałóż swój wątek i opisuj co tam robisz wrzuć zdjęcie swojego auta 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matiwrc5 Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Jako dupowóz wystarczy "połatanie" tego co jest i oczywiście tylne mocowanie kielicha, lub opcja 2 polecił bym obspawanie karoserii jeśli masz gołą karoserię . Lecz silnik 1.8 i takie ingerencje to tak nad wyraz wg mnie . Pomyśl nad stabami tył ewętulanie usztywnienie rozpórki dół/góra. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tuninger Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Zdjęcia powrzucam niedługo. Zrobię kilka lepszej jakości i będę podawał linki do bikepics (mam tam już galerie ze swoimi motorami to nie bede kombinował ) wnętrze bede rozbierał tak czy tak zeby lepiej spasować elementy bo wszystko sie tłucze i chciałbym lepiej wygłuszyć subaryne od drogi. Co masz na myśli mówiąc obspawać budę chodzi ci o poprawianie seryjnych zgrzewów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matiwrc5 Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Tak obspawanie budy poprawia jej sztywność każda rajdówka pierwsze co to jest obspawywana . Proces ciężki i mozolny ale poprawia sporo . Kazdy zgrzew dosłownie wszytsko się łączy spawem , oczywiście z przerwami 4 cm spawu 4 cm luzu i tak wszystko co tylko sie z sobą łączy szczególnie kielichy i podłogę . 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tuninger Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Dzięki, tył samochodu będzie rozebrany do zera praktycznie więc pomyślę nad tym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się