pbinderr Opublikowano 15 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2016 Witajcie, Wcześniej opisywałem swój problem polegający na błędzie podgrzewania sondy. Zakupiłem w ostatnim roku - trzy, ostatnia oryginalna denso dedykowana do mojego Outbacka Usa. Błąd kasowany i znów się pojawiał, i tak serial wenezuela.... W ostatnich dniach było dosyć ciepło, rozerwałem owijkę i co ? znalazłem urwany kabel, żadnemu z mechaników nie chciało się sprawdzić poprawności przewodów, tylko kup pan sonde, wymień pan sonde... Masakra Problem podgrzewania zniknął, ale pojawił się nowy . Zbyt niskie napięcie sondy, a mam ich trzy Miernik podłączony pod sonde po uruchomieniu auta pokazuje napięcie 13,8 V, po minucie spada do 9 -10 V i wywala błąd niskiego napięcia. Kto może pomóc w temacie, może macie jakiś schemat elektryczny tego układu. Proszę o pomoc. Pozdrawiam Piotr Outback 2002 r Ej 25 wersja Usa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owad Opublikowano 16 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2016 Kup Pan sondę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ursusraketa Opublikowano 16 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2016 Zmierz napiecie na akumulatorze. Jaka sondę masz? Powinny być tylko 2 sondy ,ale to wersja usa wiec wszystko mozliwe. Jak mierzysz napiecie na sondzie i na której to robisz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_dz Opublikowano 16 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2016 Zbyt niskie napięcie sondy, a mam ich trzy Rozumiem, że leżą na półce w domu, bo chyba nie w samochodzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pbinderr Opublikowano 16 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2016 Na akumulatorze prąd ok 13,8 -14 V Sonda mierzona pierwsza przed katalizatorem Numer 22641AA280 - (DOX-0307 ) druga za katalizatorem jest ok. Prąd gdzieś w 1/3 ucieka po minucie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ursusraketa Opublikowano 16 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2016 Podaj jeszcze dokładny blad jaki wywaliło. Rozumiem że sprawdzasz napiecie na grzalce ,2 takie same kolory.Sprawdz jeszcze raz napiecie ale mase grzalki wez z karoseri,później zrób 2 pomiar i wez plus z akumulatora. Kable grzalki ida do komputera,pod nogami pasażera .Grzalka ma za zadanie grzanie do póki spaliny nie osiagna odpowiedniej temperatury ,puzniej nie musi grzać, wiec spadek napiecia może jest normalny,pytanie co to za błąd. Pomiar robisz na rozpietej kostce? Jaki jest opór na grzalce? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się