Skocz do zawartości

Naba do Imprezy '99 GC


Dyrmaz

Rekomendowane odpowiedzi

Też tą kupiłem=]

musisz rozwiercić wiertłem 20(22 jakoś tak - zmierz sobie wieloklina, u mnie dosłownie 1 mm był za wąski, tzn jest stożkowy i dlatego) tak do połowy prawie wieloklinu by weszedł. *Takie wiertło bagatela 40pln=]

Jak rozwietasz (najlepiej na wiertarce stołowej by nie weszło pod innym kątem, i nie za szybko bo ta naba to jest miękka i wiertło wejdzie jak w masło) to całość posmaruj jakąś wazeliną i jak trafisz wieloklinem to potem wbijaj, ja użyłem sporej siły by to ustrojstwo wlazło. Potem i tak ściągniesz kilka razy, bo kierownica będzie albo w prawo albo w lewo przekręcona, po kilku zbijaniach/nabijaniach naby będzie sama schodziła=] Nakrętką z mojego doświadczenia wiele nie "dociągniesz" więc pozostaje młot i nabijanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

że coooo??? f :o


nie no mam nadzieje ze mi wyienią bo chyba nie na tym polega kupno dedykowanej nowej naby :) wydaje mi sie ze GT , czy WRX mająten sam trzpień co N/A ?


 

chociaz kupilem 3 lutego i dopiero dzis auto wrocilo z serwisu i moglem zalozyc bo jutro rajd a tu zonk.


a orientujesz sie ile mm powinna miec naba chodzi o frez? nie mam suwmiarki ... podobno są 15, 16, 19 i 21 

Edytowane przez Dyrmaz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja do blopa kupiłem dedykowaną nabę momo i też tydzień walki z nią był. Kostka od zwijacza nie wchodziła, trzeba było powiększać otwór. Wypustki od odbijania kierunków za długie - też rzeźba. Dziwi mnie, że tak trudno zrobić nabę, żeby nie trzeba było z pilnikiem i wiertarą latać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nie powiertasz, to naba wejdzie na wieloklin ale już nie dokręcisz jej nakrętką bo się na tyle nie schowa=]

na siłe też nie wbijesz bo poprostu tam nie ma miejsca, musisz miejsce zrobić tak około 3 cm na wyskokość nakrętki + zapas (nie martw się bo samego wieloklinu na tej nabie jest chyba z 5cm, to pozostałe 2-3 cm wystarczą). Trzeba rozwiertać albo jak masz frezarkę powiększyć/pogłębić otwór za wieloklinem i potem normalnie wchodzi wieloklin i się chowa naba, ale nie przesadź z wierceniem bo potem będzie piszczeć plastik o plastik przy obracaniu kierownicą. Przy każdej czynności "uszlachetniania" subaryny przewiduj cały wolny dzień, pozdrawiam=]

 

PS. ta naba co ją kupiłeś, to ja na niej jeżdżę i mój kolega, obydwoje ten sam problem=]

PSS. w dedykowanej nabie momo prawdopodobnie będą ci odbijać migacze, w tej co ty masz (i ja) migacze trzeba odbijać manualnie (ach te oszczędnośći).

PSSS. te śrubki na imbusy co były w zestawie z nabą do przytwierdzania kierownicy to wyrzuć czym szybciej, bo przykręcając nimi kierownice się zabijesz jeszcze. Kup w sklepie porządne nieodkręcające się wytrzymałe na obmuldanie śruby.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obciąłem i teraz to juz wcale nie wchodzi. Nie wiecie od jakich aut pasują jeszcze naby?wybieram sie do Wrocka i tam moze znajde jakis sklep gdzie bede mogl poprzymierzac od innych aut naby bo w ciemno juz nie chce brac...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...