Skocz do zawartości

Problem z wiskoza w TY754VBAAA + płytka tył 6KG


kamilos1919

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam problem z Wiskoza w swoim GT, auto latało rok bez problemowo na skrzyni TY752VN5BA, założyłem płytkę 6kg było wszystko idealnie, na pewnym treningu ukręciłem drugi bieg, wiec kupiłem od kolegi z forum skrzynie spr z Japonii TY754VBAAA 4.44 do tego kupiłem kompletne przełożenie dyfra tylnego 40/9 4.44, zalałem jak zawsze skrzynie milersem 75w90 a płytke milersem ls 75w140, po przejechaniu ok 200 km zauważyłem ze odzywa sie wiskoza przy nawracaniu, jadąc prosto cisza. Gdy wisko ochłodło cisza, po przejechaniu 40 - 50 km znów ja słychać i to do takiego stopnia za przy zaciąganiu rękawa wydawało sie ze zaraz coś wybuchnie, tak wisko było spięte. Wiec wyciągnąłem wisko rozebrałem i faktycznie było ze smażone dość solidnie, mowie sobie a tam używana skrzynia normalne ze wisko mogło być w złym stanie, założyłem drugie podobno dobre z forestera i znow to samo po 50 km sie zagrzało i zespawało. Jadać prosto nie słychać nic, gdy zaciągam rękaw albo nawracam to przeskakuje. Przełożenie główne w skrzyni 1;1, tylny dyfer 40/9 wiec jedynie co mi przychodzi do głowy to ze skrzynia bedzie 4.11 i dlatego upala wiskoze, ale z drugiej str szukał informacji i skrzynia TY754VBAAA mała tylko 4.44, brak pomysłów, kupił bym nowa wiskoze ale boje sie za znów ja upali. Co o tym Panowie myslicie ? Rozbierać skrzynie ?  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...