dexter4127 Opublikowano 20 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2015 (edytowane) Czołem,Nareszcie wymieniłem wczoraj seryjny kolektor na antyczny bulgot z gacka razem z katalizatorem. Po ujechaniu z 20km zapalil sie check po czym po dluzszej chwili zgasł. Teraz bez zagnej reguły zapala się i gaśnie raz po krótszej, a innym razem po dłuższej chwili. Wymigałem sobie błędy i poza standardowym 22, który olewam bo z tego co wiem normalne w.wolnossakach, wymigało również 32.I teraz pytanie siadła sonda, czy może problem leży w innym miejscu? Pacjent Gf 2.0 116km Edytowane 20 Grudnia 2015 przez dexter4127 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andre82 Opublikowano 20 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2015 Zaden błąd nie jest normą. Chcesz powiedzieć że znalazłeś kolektor z antyka z dobrym katem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 20 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2015 Wychodzi na to ze padła sonda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andre82 Opublikowano 20 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2015 ot tak szybko? dziwne to trochę zwłaszcza jeśli przed wymianą kolektora była sprawna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 20 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2015 Możliwe ze została uszkodzona przy wykręcaniu/wkręcaniu , sprawdź jeszcze wtyczkę i przewody wchodzące w czujnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dexter4127 Opublikowano 20 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2015 andre82 badając organoleptycznie, tj. patrząc w środek kata nie stwierdziłem jakiegoś zapchania czy wyjarania. Siatka wydawała się okej.Pan Dziedzic Możliwe, że się jakoś uszkodziła, nie jestem w stanie ocenić. Nie zauważyłem też żeby auto straciło na dynamice, poza jedną sytuacją gdzie podczas ruszania delikatnie zaszarpało. Jadąc dzisiaj przez dobre 40km nic się nie działo, a po dobrym przygazowaniu Check zaświecił się na krótką chwilę i zgasł. Mam jeszcze gdzieś jakąś zapasową sondę, najwyżej wymienię i się okaże. Da się wykręcić sondę, bez demontażu całego kolektora? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 20 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2015 Oczywiście. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitro MCZ... Opublikowano 20 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2015 (edytowane) Błąd 32 , to sonda L , być może w trakcie wymiany , została odłączona. Niekiedy wystarczy odłączyć wtyczkę i włączyć zapłon i już w ECU zapisuje błąd. Sugeruję skasować błędy , jazda próbna i przy zapaleniu chcecka odczyt ponowny. Sonde przed ew. wymianą , można sprawdzić , niewymieniać w ciemno... Edytowane 20 Grudnia 2015 przez Nitro MCZ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dexter4127 Opublikowano 20 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2015 (edytowane) Nitro MCZ... A w jaki sposób mogę ją sprawdzić? Edytowane 20 Grudnia 2015 przez dexter4127 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitro MCZ... Opublikowano 20 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2015 (edytowane) Jakiś multimetr w rękę i do dzieła. Nie mam teraz dostępu do danych(jak Ci zależy to prypomnij na PW w pon.), ale... Sonda ma 4 przewody. Przeważnie dwa białe to grzałka , mam mieć jakiś oprór. Jak nie ma , spalona. Przewód czarny to sygnał a szary to masa , sygnał, ma oscylować np. wolne obrt. i od 0,1V - 1V oscyluje. Jutro spr. jaką masz sondę , czy zwykłą , czy tytanowa , czy szerokopasmowa , bo Subaru nie mam w pamięci (na razie ) Edytowane 20 Grudnia 2015 przez Nitro MCZ... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się