Krawiec_91 Opublikowano 22 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2015 Witam, mam pytanie czy jeżeli wydech mam 2,5 cala to zakładając downpipe 3 cale będzie jakiś problem z zawirowaniem spalin? Robił ktoś tak u siebie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 22 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2015 http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/30441-3-downpipe-w-gt99/ Wiele GT jeździ z takim wydechem lub o podobnych średnicach. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krawiec_91 Opublikowano 22 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2015 Ok. Dzięki za pomoc a przy okazji może ktoś ma na sprzedaż taką rurkę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krawiec_91 Opublikowano 26 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 Jeszcze jedno pytanko do tematu czy downpile od wrx GD będzie pasował do Gietka bez żadnych przeróbek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 26 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 http://opposedforces.com/parts/impreza/en_g10/type_42/exhaust_system/exhaust/illustration_1/ http://opposedforces.com/parts/impreza/en_g11/type_7/exhaust_system/exhaust/illustration_1/ Pasować będzie.Czy obejdzie się bez przeróbek,trudno powiedzieć,porównaj sobie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krawiec_91 Opublikowano 26 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 Czyli otwory na turbo będą pasowały? I rura zagięta jest tak że w dół zejdzie tak? Bo później to już sobie przerobie ale zależy mi żeby nie rzeźbić przy samym turbo. Z rusunków wynika że w zasadzie różnią się tylko długością tego odcinka co idzie już pod samochodem tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 26 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 Czyli otwory na turbo będą pasowały? I rura zagięta jest tak że w dół zejdzie tak? Będzie pasowało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krawiec_91 Opublikowano 26 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 Dzięki bez Ciebie Cybel to forum nie byloby takie samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shadowaty Opublikowano 26 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 @@cybel,@@Krawiec_91, a czy to nie jest tak że downpipe z gt jest krótszy od tgo z gd? Posiadam H&S dedykowany do gt, 3" na szerokim kołnierzu, 2.5 na wyjściu i jest za krótki. Stąd moje domysły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krawiec_91 Opublikowano 26 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 Bo w gd jest jeszcze jedna rura za downpipem i może to dlatego jest za krótki. A z reszta ja i tak mam cały wydech przelot oprócz właśnie tego downpipa więc nawet jak będzie za krótki to kawałek dospawać żaden problem a nie chcesz się pozbyć promocyjnie swojego downpipa do Gt? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shadowaty Opublikowano 26 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 @@Krawiec_91, ja wstawiam dp z gt do swojego gd. W poniedziałek stroję, więc raczej nie bardzo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krawiec_91 Opublikowano 26 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 No to graty ja będę rzeźbił w drugą stronę a zdradzisz chociaż skąd wyrwałeś downpipa do GT? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shadowaty Opublikowano 27 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2015 (edytowane) @@Krawiec_91, dzięki Szukałem, szukałem i w końcu jede z forumowiczów dał znaka że jest, więc się długo nie zastanawiałem A czy z gt czy innego to była rzecz drugorzędna. Chodziło o 3" z wyjściem na 2.5", przelotowy i na szerokim kołnierzu Edytowane 27 Listopada 2015 przez Shadowaty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krawiec_91 Opublikowano 27 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2015 Ja się zastanawiam czy nie ściągnąć ze stanów bo tam jest duży wybór. Tylko zastanawiam się ile może kosztować przesyłka? Orientujesz się może w tym temacie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shadowaty Opublikowano 27 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2015 @@Krawiec_91, przesyłka to jedno, a jeszcze pamiętaj że mogą doliczyć cło Przesyłka felg z tego co pamiętam to 400 zł, z downpipem może być taniej, koło 200. Ale niech się wypowiedzą osoby często zamawiające coś z US. No i zależy od opcji dostawy i terminu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr.kupczak Opublikowano 29 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2015 Ludziska, skoro ja mogłem przerobic sobie starego dp na szerszy i na szeroki kołnierz to nie widze problemu zeby kazdy inny spawacz/ slusarz nie dal sobie z tym rady a zawsze to kilka stowek w kieszeni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krawiec_91 Opublikowano 30 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2015 Ale jak na seryjnym mam kata wiec trzebaby go wyciąć i tam coś dospawać przelotowego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr.kupczak Opublikowano 30 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2015 No generalnie jest troche zabawy ale da się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krawiec_91 Opublikowano 30 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2015 Generalnie to da się wszystko chodzi jednak też o to żeby spaliny nie wpadały w jakieś dziwne zawirowania w układzie bo jednak kształt rury też nie jest bez znaczenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr.kupczak Opublikowano 30 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2015 Tzn u mnie jest przelot pełną gębą i to 2.75 i nie zauważyłem niczego niepokojącego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krawiec_91 Opublikowano 30 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2015 No ok ale kata wyciąłeś i wspawałeś tam poprostu kawałek rury? No i jak przerobiłeś średnicę rury bo tego nie rozumiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr.kupczak Opublikowano 30 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2015 Na poczatku tak wlasnie zrobilem. Wspawalem kawalek rury zamiast kata, a jak poszerzalem dp to odrysowalem uszczelke na flanszy wydechu i wycialem go plazmą, nastepnie z 3 rur zrobilem zwężenie na 2.75 cala. Tak jak mówiłem troche dlubania ale jest. Dp jest ze stali czarnej a reszta wydechu z nierdzewki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krawiec_91 Opublikowano 30 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2015 No to faktycznie robota dla garażowego dłubacza ale masz rację, jak się chce to można wiele rzeczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się