Łukasz Szypuła Opublikowano 16 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2015 (edytowane) Witam, mam taki problem podczas jazdy przy wrzuceniu na luz, bądź podczas zmiany biegów obroty spadają niemal do zera powodując prawie zgaśnięcie silnika, po czym wracają do normalnego poziomu. Na postoju na biegu jałowym, po dodaniu gazu nie ma problemu. Nie dzieje się to stale, ale dość często, a nawet za często . Spotkał się ktoś z podobnym przypadkiem? Help Edytowane 16 Października 2015 przez Łukasz Szypuła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojt_O Opublikowano 16 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2015 Może przepustnica do czyszczenia? Albo silnik krokowy. Masz LPG? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian32 Opublikowano 16 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2015 Cześć miałem tak ostatnio po odłączeniu od aku na kilkadziesiąt minut przewodu masowego. Przy dojeżdżaniu do skrzyżowania i mocniejszym hamowaniu, obroty spadały bardzo nisko, jakby miał zgasnąć. Zwróć uwagę, jak jest wyskalowany obrotomierz. Tam gdzie wydaje się, że jest 0 obrotów jest 500, a każda kreska to 100 obrotów, więc tak naprawdę obroty spadają do 500 by zaraz podskoczyć do "regulaminowych" około 700. Przejechałem chyba z 500 km nim komputer nauczył się trzymać obroty. Sebastian Masz LPG? To bifuel więc lpg. Sebastian Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Szypuła Opublikowano 16 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2015 Tak lpg, przewody nie były odpinane także komputer się raczej już dostosował, faktycznie jest tak wyskalowany obrotomierz tylko że u mnie spada tak nisko że czasami szarpnie silnikiem jakby miał zgasnąć. Pewnie trzeba będzie zacząć od silniczka krokowego, jeżeli chodzi o przepustnice to pytanie czy się w ogóle powinno ją czyścić bo już różne opinie słyszałem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 16 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2015 A zawory jak dawno było regulowane? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Szypuła Opublikowano 16 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2015 Jeżeli chodzi o zawory nie mam pojęcia ja tego nie robiłem, jestem drugim właścicielem, na pewno były przynajmniej raz regulowane bo są ślady. W tej chwili przebieg 195 tyś, pytanie czy to może być powodem fiksowania obrotów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojt_O Opublikowano 16 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2015 (edytowane) A no tak wcześniej czytałem post na telefonie więc nie widziałem dokładnych info kolegi Masz LPG? To bifuel więc lpg. Sebastian Edytowane 16 Października 2015 przez Wojt_O Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
civi Opublikowano 17 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2015 Ja tak miałem i po regulacji zaworów jest lepiej. Wysłane z mojego IdeaTab S6000-H przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zajacpieter Opublikowano 17 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2015 Witam dołączę się do tematu . Miałem podobny problem auto glupkalo na benzynę i po dłuższych poszukiwania okazało się ze kable od świec są do wymiany bo już się rozlatywaly . Ale jedną to jeszcze nie pomogło dopiero gdy dostałem się do przemytnicy to wyszło że jest bardzi brudna po wyzcyszeniu wszystko do normy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się