Łukasz Szypuła Posted October 16, 2015 Share Posted October 16, 2015 (edited) Witam, mam taki problem podczas jazdy przy wrzuceniu na luz, bądź podczas zmiany biegów obroty spadają niemal do zera powodując prawie zgaśnięcie silnika, po czym wracają do normalnego poziomu. Na postoju na biegu jałowym, po dodaniu gazu nie ma problemu. Nie dzieje się to stale, ale dość często, a nawet za często . Spotkał się ktoś z podobnym przypadkiem? Help Edited October 16, 2015 by Łukasz Szypuła Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wojt_O Posted October 16, 2015 Share Posted October 16, 2015 Może przepustnica do czyszczenia? Albo silnik krokowy. Masz LPG? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastian32 Posted October 16, 2015 Share Posted October 16, 2015 Cześć miałem tak ostatnio po odłączeniu od aku na kilkadziesiąt minut przewodu masowego. Przy dojeżdżaniu do skrzyżowania i mocniejszym hamowaniu, obroty spadały bardzo nisko, jakby miał zgasnąć. Zwróć uwagę, jak jest wyskalowany obrotomierz. Tam gdzie wydaje się, że jest 0 obrotów jest 500, a każda kreska to 100 obrotów, więc tak naprawdę obroty spadają do 500 by zaraz podskoczyć do "regulaminowych" około 700. Przejechałem chyba z 500 km nim komputer nauczył się trzymać obroty. Sebastian Masz LPG? To bifuel więc lpg. Sebastian Link to comment Share on other sites More sharing options...
Łukasz Szypuła Posted October 16, 2015 Author Share Posted October 16, 2015 Tak lpg, przewody nie były odpinane także komputer się raczej już dostosował, faktycznie jest tak wyskalowany obrotomierz tylko że u mnie spada tak nisko że czasami szarpnie silnikiem jakby miał zgasnąć. Pewnie trzeba będzie zacząć od silniczka krokowego, jeżeli chodzi o przepustnice to pytanie czy się w ogóle powinno ją czyścić bo już różne opinie słyszałem? Link to comment Share on other sites More sharing options...
szczur75 Posted October 16, 2015 Share Posted October 16, 2015 A zawory jak dawno było regulowane? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Łukasz Szypuła Posted October 16, 2015 Author Share Posted October 16, 2015 Jeżeli chodzi o zawory nie mam pojęcia ja tego nie robiłem, jestem drugim właścicielem, na pewno były przynajmniej raz regulowane bo są ślady. W tej chwili przebieg 195 tyś, pytanie czy to może być powodem fiksowania obrotów? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wojt_O Posted October 16, 2015 Share Posted October 16, 2015 (edited) A no tak wcześniej czytałem post na telefonie więc nie widziałem dokładnych info kolegi Masz LPG? To bifuel więc lpg. Sebastian Edited October 16, 2015 by Wojt_O Link to comment Share on other sites More sharing options...
civi Posted October 17, 2015 Share Posted October 17, 2015 Ja tak miałem i po regulacji zaworów jest lepiej. Wysłane z mojego IdeaTab S6000-H przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest zajacpieter Posted October 17, 2015 Share Posted October 17, 2015 Witam dołączę się do tematu . Miałem podobny problem auto glupkalo na benzynę i po dłuższych poszukiwania okazało się ze kable od świec są do wymiany bo już się rozlatywaly . Ale jedną to jeszcze nie pomogło dopiero gdy dostałem się do przemytnicy to wyszło że jest bardzi brudna po wyzcyszeniu wszystko do normy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now