Krzysztof Warszewski Opublikowano 5 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 Witam, czy ktoś wie gdzie w Łodzi zostanie to zrobione tak jak być powinno ?? i jaki jest koszt takiej operacji w ASO ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lojszczyk Opublikowano 5 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 A sam nie masz jak tego zrobić. Może też wziąć swój płyn i zlecić to w serwisie szybkiej obsługi przy centrum handlowym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztof Warszewski Opublikowano 6 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 Owszem mogę sam ale nigdy samemu nie zrobisz w warunkach domowych wymiany dynamicznej, co do tego że ze swoim atf-em to nie podlega żadnej dyskusji bo uznaje tylko Liqui Moly. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lojszczyk Opublikowano 6 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 Liqui Moly W subaru maże się nie sprawdzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztof Warszewski Opublikowano 6 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 Pozostawię to bez komentarza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lojszczyk Opublikowano 6 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 Pozostawię to bez komentarza. Nie każdy płyn nadaje się do tej skrzyni. Radzę pojechać do ASO i kupić odpowiedni. Nie wiem też czy robią wymianę dynamicznie. Na szczęście w Twoim aucie nie ma filtra zewnętrznego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 27 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2015 nie mam potrzeby w tym modelu skrzyni robić dynamicznej wymiany , po dodatkowym odkręceniu modułu sterownika wylatuje jeszcze dodatkowo olej z 1,5 L tak że wymienisz 90% oleju tylko nie zapomnij kupić filtra wewnętrznego za około 75 zł i uszczelki nowej bo stara nie nadaje się do ponownego użytku a olej najlepiej motula do tej skrzyni kupić cena nie odstrasza aż tak bardzo. U mnie już najechane około 15k po wymianie oleju zero problemów z skrzynią. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lojszczyk Opublikowano 27 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2015 @@ipsx82, A czym jest lepszy od tego subarowego? Moja sąsiadka zrobiła na subarowym ponad 300kkm z wymianami przy każdym rozrządzie tj, co 105kkm i tez bez prblemu. Dlatego pytam, czym jest lepszy motul do skrzyni? Czy będzie mniej palił, a może ciszej pracował? Bardzo mnie to ciekawi, bo tu motul jest lekarstwem na całe zło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 29 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2015 cena niższa od subarowego o 5 zł ot cała prawda w czym lepszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Icetom Opublikowano 9 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2015 Witam. Podepne się pod temat. Jak prawidłowo sprawdza się poziom oleju w AT na zimno w legacy IV '06 4AT? Chodzi mi dokładnie o to czy pomiar ma być wykonany na uruchomionym silniku czy nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 9 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2015 http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/36082-poziom-oleju-w-at/ 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Icetom Opublikowano 9 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2015 Nie wiem czy dobrze zrozumiałem, proszę mnie poprawić jeśli się mylę. Sprawdzamy na wyłączonym silniku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 9 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2015 (edytowane) jeśli na zimno to tak, jeśli na ciepło to na uruchomionym po odczekaniu z 3 min po wcześniejszym rozgrzaniu i przejechaniu na wszystkich biegach wraz z wstecznym Edytowane 9 Listopada 2015 przez ipsx82 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Icetom Opublikowano 10 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2015 Dzisiaj sprawdziłem stan płynu w AT. Na zimno stan na bagnecie wskazywał >max cold<. Natomiast na ciepło po przejechaniu około 8 km i wykonaniu wszystkich czynności o których pisał ipsx82, ku mojemu zdziwieniu bagnet był suchy, ani gama płynu! Co jest nie tak? Płyn nie osiągnął optymalnej temperatury? A może faktycznie poziom jest zbyt niski? -tylko jak to się ma do wskazania na zimno? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 11 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2015 olej po rozgrzaniu ma jaśniejszą barwę i często gęsto wydaje sie ze go nie ma, wytrzyj dokładnie bagnet i sprawdź jeszcze raz świecąc porządną latarką na wskaźnik na bagnecie i staraj sie przy wkładaniu i wyjmowaniu nie obracać bagnetu bo rozmażesz olej i nie będzie widać ile go jest. Ja ze swoim Ojcem chyba z 7 razy sprawdzaliśmy a on ma doświadczenie bo w życiu miał z 7 rożnych aut i każde w automacie. Tak że na spokojnie bez nerwów powoli i dokładnie sprawdzamy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Icetom Opublikowano 11 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2015 Dzisiaj ponownie sprawdziłem poziom ATF po przejechaniu około 30 kilometrów. Zaparkowałem na równej powierzchni, wybrałem wszystkie możliwe przełożenia, odczekałem 2 minuty, pomiar wskazał na bagnecie minimum COLD. Nie wiem czy ma to jakieś znaczenie, ale na płynie widocznych było kilkanaście malutkich pęcherzyków powietrza. Co robić, dolać płynu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 11 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2015 pęcherzyki świadczą ewidentnie o zbyt niskim poziomie oleju , dolej i sprawdź ponownie. Powinno po takim rozgrzaniu pokazywać około 3/4 na HOT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piwozniak Opublikowano 11 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2015 Dwa pytanka 1. czy jak oleju jest za duzo, lepiej go normalnie zlac poprzez odkrecenie korka czy lepiej odciagnac strzykawa z dluga rurka przez bagnet 2. Powiazane z pytaniem 1 - Czy korek do spuszczania oleju mozna odkrecac i dokrecac bez koniecznosci wymiany jakiejs na nim uszczelki? DZIEKI! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się