Skocz do zawartości

Kilka problemów Forka Xt 07.


Docik

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich forumowiczów

 

Jako nowy mam kilka problemów na które badz nie znalazłem odpowiedzi badz sie nie dopatrzyłem. Prosze o pomoc naprowadzenie co może być przyczyną. A oto mała lista

 

1. Szarpanie podczas dynamicznego wciśnięcia pedału gazu szarpie strasznie jak by się krztusił

Nie ma znaczenia bieg 2-3-4. Przeplywka ?

 

2. Dudnienie głuchy dźwięk czegoś jak źle wyważone kolo bijące ale nie czuć nic na kierownicy kola felgi sprawdzone to nie to, słychać ten łupiący dźwięk przy jeździe 80-120 wzrasta i maleje z obrotami silnika podpora walu ? Patrzylem ale nie mam porównania czy nie za miękka. Dodam ze również i skrzynia jest dość ruchoma jak dla mnie poduszka mogla zostac zębem czasu juz nadgryziona i sie kumulują wibracje i jak by wał bił. Nie wiem czy zle myślę czy nie.

 

3. Poszukuję grilla od sti lub hamerykańskiego sporta bialy kruk rzekł bym do sg9 06-08

 

 

 

Pozdrawiam i z góry dziękuję za opinię, rady

 

Ps może jakiś bardziej obeznany kolega z Warszawy sie spotka przejedzie sie zobaczy bo pisząc to łatwo sie nie zrozumieć a przyznam juz paru mechaników na to patrzyło i perypetie na oskarowy film jednak to przemilczę.

 

 

Docik i jego nieszczęsny ranny Turbo Toster

Edytowane przez Docik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/60648-tutaj-si%C4%99-witamy-dzia%C5%82-dla-nowych-forumowicz%C3%B3w/page-691

 

Podjedź do bardziej ogarniętego mechanika. Zanim zapytasz gdzie to tutaj oficjalnie rekomendujemy wizytę w ASO. nie-ASO są ogólnie znane ;)

 

A jak nie są Ci znane to wpadnij na warszawskiego spota na pewno dowiesz się gdzie można poszukać rozwiązania problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dzieki udalo się rozwiązać szarpanie problem była świeca 4tego cylindra. Dziwne nie tak dawno wymieniane i wyglądała jak nowa. Niestety ten upierdliwy problem pozostał mam na myśli dudnienie. Juz myślałem że mam rozwiązanie z tematu przegubów do gc8 (ktoś opisał to co ja badałem badam i bym chcial zbadać a okazały się źle wyważone kola ale niestety u mnie to nie to. Szkoda bo mechanik tez mimo że jest dobry nie jest pewnie co to. Przyznam boje się "taktyki" jeździ aż się zepsuje. Wolał bym naprawić od razu. Z drogiej strony nie chce wydać fortuny na nie trafione diagnozy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błąd wrzucało na 4tym cylindrze wiec mechanik jak wykręcił sprawdził luz szczelinomierzem na świecy zgadzał sie z fabrycznym wiec go zwiększył celowo. Nastepnie proba bylo 10 razy gorzej missfirey jeszcze gorsze wczesniej sie pojawily wiec zalozyl inna nowa z pudelka. Teraz bajka wszystko gra i buczy w tej kwestii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...