rico986 Opublikowano 19 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2015 Dobrze wiedzieć dzięki za porady wszystko okazało się bardzo pomocne i zmienilo trochę moje podejście do tematu pewnie wpakowałbym się w diesla bo lubię takie silniki ze względu na ekonomiczność no i turbo od 1,8 -2k obrotów w takim razie trzeba głównie zwracać uwagę na odgłosy z okolic sprzęgła i stan blacharki -> czy nie było wielkiego dzwonu a reszta dobrze serwisowana to tylko części eksploatacyjne i tyle jak coś znajdę to napewno wybiore się z mechanikiem i być może z blacharzem/lakiernikiem bo moje oko zawsze może coś przeoczyć. acha a orientuje się ktoś w temacie Anglików? Planuję wyjazd do UK i rozważam jeszcze czy zaopatrzyć się w 4koła tutaj a tam przerejestrować czy może tam na miejscu z kierownicą po złej stronie Są jakieś różnice? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szklany Opublikowano 20 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2015 fajnie że Goldii_M podrzucił typowe objawy niedomagającej dwumasy ta wiedza napewno bardzo się przyda, a czy ktoś wie w jaki sposób nieuczciwy sprzedawca może coś takiego zatuszować na czas sprzedaży? czy w ogóle da się to zrobić? doświadczenie nauczyło że niejednokrotnie ludzie stosują różne sztuczki żeby auto wyglądało i działało super, a co za tym idzie żeby klient zapłacił więcej... tyle tylko że po miesiącu mimo że dalismy 10k więcej auto i tak ląduje u mechanika da się jakos ustrzec przed takimi praktykami w przypadku omawianego sprzęgla z dwumasą?Kolego, To wszystko o co pytasz było już dzisiątki jak nie setki razy wałkowane na forum, trzeba tylko poszukać Co do popiskiwania dwumasy to pierwsze skojarzenie jakie mi przychodzi to pasek klinowy bądź popiskująca rolka,... wiem co mówię, bo sam kupiłem Legacy 2.0 165km z piszczącą dwumasą Poza tym gdzieś kiedyś w ogłoszeniu wyczytałem jak handlarz pisał, że chyba popiskuje pasek Wysłane z mojego D6633 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrr Opublikowano 22 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2015 (edytowane) Może popiskiwać napinacz paska osprzętu. Ja ostatnio przerabiałem temat w Legacy sbd. Wymiana w ASO 1250zł oryginał z paskiem; ewentualnie zamiennik od 800zł (ASO) Edytowane 22 Lipca 2015 przez piotrr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harnaś Opublikowano 24 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2015 Może jeszcze ja dodam coś od siebie...miałem Legacy 2004r 2.0 sohc a teraz mam OBK 2.5 sohc 2007r. oba automaty i w gazie. Gaz super sprawa w tych autach jednak 2.0 jest trochę za słaby. 2.5 radzi sobie lepiej ale też szału nie ma (jednak to już jak dla mnie wystarcza) . Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się