Skocz do zawartości

Problem z doładowaniem


Krzysiek's

Rekomendowane odpowiedzi

Hej. 

Mam taki problem dźwignia regulacyjna z wastegate'a spadła ze wsporniczka na turbosprężarce co oczywiście nastąpiło zamuleniem auta poprzez brak regulacji ciśnienia doładowaniu a raczej jego braku. Mieliście taki przypadek ? Jakim cudem jest to możliwe ? Śmigałem rozgrzanym autem parę szybszych przelotów nic się nie działo po tym auto wychłodzone i schowane w garaż. Dla jasności sytuacji rzucam fotkę wastegate'a z dźwignią regulacyjną.Podpowiecie jakie mogą być tego następstwa ? Wystarczy ściągnąć turbo i nałożyć dźwignie na miejsce ? Czy szukać głębiej przyczyny ? 

http://zapodaj.net/7d42dcefb1995.jpg.html

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zamuleniem auta poprzez brak regulacji ciśnienia doładowaniu a raczej jego braku. 

 

a nie będzie wręcz odwrotnie? czyli przeładowywanie silnika? ja bym raczej na tym w ten sposób nie jeździł. szybka droga do katastrofy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli jak się ten pręt rozłączy to wastegate jest cały czas otwarty na max? bo mi się wydawało, że jest zamknięty a dopiero nadmiarowe ciśnienie na dolocie z turbo go otwiera

 

http://www.technikajazdy.info/quiz-motoryzacyjny/co-to-jest-wastegate/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...