Krzysiek's Opublikowano 17 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2015 Hej. Mam taki problem dźwignia regulacyjna z wastegate'a spadła ze wsporniczka na turbosprężarce co oczywiście nastąpiło zamuleniem auta poprzez brak regulacji ciśnienia doładowaniu a raczej jego braku. Mieliście taki przypadek ? Jakim cudem jest to możliwe ? Śmigałem rozgrzanym autem parę szybszych przelotów nic się nie działo po tym auto wychłodzone i schowane w garaż. Dla jasności sytuacji rzucam fotkę wastegate'a z dźwignią regulacyjną.Podpowiecie jakie mogą być tego następstwa ? Wystarczy ściągnąć turbo i nałożyć dźwignie na miejsce ? Czy szukać głębiej przyczyny ? http://zapodaj.net/7d42dcefb1995.jpg.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornik Opublikowano 17 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2015 Nie trzeba ściągać turbiny, naciągnij pręt i nałóż go z powrotem na ten bolec. Fabrycznie jest na nim mała zawleczka która zabezpiecza go przed zsunięciem - Twoja pewnie naruszona "zębem czasu" wypadła co spowodowało powyższe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diuk Opublikowano 18 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2015 zamuleniem auta poprzez brak regulacji ciśnienia doładowaniu a raczej jego braku. a nie będzie wręcz odwrotnie? czyli przeładowywanie silnika? ja bym raczej na tym w ten sposób nie jeździł. szybka droga do katastrofy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek's Opublikowano 18 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2015 Auto naprawione nowe zabezpieczenie wleciało na sworzeń i wszystko gra. Diuk szybka droga do katastrofy byłaby gdyby auto dostawało doładowanie na maksa, a ono nie dostawało go wcale. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diuk Opublikowano 19 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2015 czyli jak się ten pręt rozłączy to wastegate jest cały czas otwarty na max? bo mi się wydawało, że jest zamknięty a dopiero nadmiarowe ciśnienie na dolocie z turbo go otwiera http://www.technikajazdy.info/quiz-motoryzacyjny/co-to-jest-wastegate/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się