maniooo Posted May 8, 2015 Share Posted May 8, 2015 Witam. Konkretnie chodzi mi o II gen. po lifcie, czyli DOHC 158 KM. Tam było sporo wersji ECU, różni producenci itp. Idzie wymieniać to ustrojstwo? Np. mam komputer Hitachi, ale się posypał. Kupuję inny i wymieniam? SIP pewnie już nie ma w ofercie, bo auto to zabytek, ale na portalach aukcyjnych pewnie znaleźć można. Co sądzicie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wiatrak Posted May 8, 2015 Share Posted May 8, 2015 Kupiłbym za grosze na allegro i wymienił. A czym się objawia awaria ECU? Link to comment Share on other sites More sharing options...
maniooo Posted May 8, 2015 Author Share Posted May 8, 2015 Nie objawia się - pytam zupełnie teoretycznie ;-) . No i mogłaby dać taka wymiana pewne dodatkowe korzyści. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wiatrak Posted May 8, 2015 Share Posted May 8, 2015 Więc wyluzuj :-) Problemów nie szukaj :-) Działa to sam nie psuj :-) I o jakich dodatkowych korzyściach piszesz? Link to comment Share on other sites More sharing options...
maniooo Posted May 8, 2015 Author Share Posted May 8, 2015 I o jakich dodatkowych korzyściach piszesz? Np. mulenie między 2000-3000 RPM: http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/33085-d%C5%82awienie-20-na-2-3-tys-rpm-co%C5%9B-nowego/ Niektóre kompy dają możliwość przeprogramowania w taki sposób, aby to wyeliminować, inne nie. Teoretycznie podmiana modelu niedającego takich możliwości na inny, rozpracowany pozwalałaby wgrać stosowny soft i cieszyć się żywym silnikiem bez - na ten przykład - odczepiania czujnika spalania stukowego. Moim zdaniem byłoby warto, stąd pytanie w mocy: czy można tak sobie "żonglować" tymi ECU? Na chłopski rozum tak - w końcu przypuszczać można, iż wszystkie egzemplarze tego rocznika są w przybliżeniu takie same a soft zaszyty w ECU jest taki sam, różnice są zaś w hardware. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wiatrak Posted May 8, 2015 Share Posted May 8, 2015 To chyba nikomu się nie udało... TTTM. Link to comment Share on other sites More sharing options...
maniooo Posted May 8, 2015 Author Share Posted May 8, 2015 To chyba nikomu się nie udało... TTTM. Mam inne informacje . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wiatrak Posted May 8, 2015 Share Posted May 8, 2015 To dawaj linki na forum itp... Link to comment Share on other sites More sharing options...
pitravenwolf Posted May 8, 2015 Share Posted May 8, 2015 a zaciągnać reduktor w tym czasie ? wtedy dziury nie odczujesz Link to comment Share on other sites More sharing options...
lordpix Posted May 9, 2015 Share Posted May 9, 2015 Ja wymieniałem w imprezie i wiazalo sie to z wymiana immobilizera. Forek pewnie ma to samo. Tak tylko dodalem aby nie bylo niespodzianki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now