maniooo Opublikowano 8 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2015 Witam. Konkretnie chodzi mi o II gen. po lifcie, czyli DOHC 158 KM. Tam było sporo wersji ECU, różni producenci itp. Idzie wymieniać to ustrojstwo? Np. mam komputer Hitachi, ale się posypał. Kupuję inny i wymieniam? SIP pewnie już nie ma w ofercie, bo auto to zabytek, ale na portalach aukcyjnych pewnie znaleźć można. Co sądzicie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiatrak Opublikowano 8 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2015 Kupiłbym za grosze na allegro i wymienił. A czym się objawia awaria ECU? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniooo Opublikowano 8 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2015 Nie objawia się - pytam zupełnie teoretycznie ;-) . No i mogłaby dać taka wymiana pewne dodatkowe korzyści. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiatrak Opublikowano 8 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2015 Więc wyluzuj :-) Problemów nie szukaj :-) Działa to sam nie psuj :-) I o jakich dodatkowych korzyściach piszesz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniooo Opublikowano 8 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2015 I o jakich dodatkowych korzyściach piszesz? Np. mulenie między 2000-3000 RPM: http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/33085-d%C5%82awienie-20-na-2-3-tys-rpm-co%C5%9B-nowego/ Niektóre kompy dają możliwość przeprogramowania w taki sposób, aby to wyeliminować, inne nie. Teoretycznie podmiana modelu niedającego takich możliwości na inny, rozpracowany pozwalałaby wgrać stosowny soft i cieszyć się żywym silnikiem bez - na ten przykład - odczepiania czujnika spalania stukowego. Moim zdaniem byłoby warto, stąd pytanie w mocy: czy można tak sobie "żonglować" tymi ECU? Na chłopski rozum tak - w końcu przypuszczać można, iż wszystkie egzemplarze tego rocznika są w przybliżeniu takie same a soft zaszyty w ECU jest taki sam, różnice są zaś w hardware. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiatrak Opublikowano 8 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2015 To chyba nikomu się nie udało... TTTM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniooo Opublikowano 8 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2015 To chyba nikomu się nie udało... TTTM. Mam inne informacje . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiatrak Opublikowano 8 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2015 To dawaj linki na forum itp... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitravenwolf Opublikowano 8 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2015 a zaciągnać reduktor w tym czasie ? wtedy dziury nie odczujesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lordpix Opublikowano 9 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2015 Ja wymieniałem w imprezie i wiazalo sie to z wymiana immobilizera. Forek pewnie ma to samo. Tak tylko dodalem aby nie bylo niespodzianki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się