Młodybb Posted March 3, 2015 Posted March 3, 2015 Mam Legacy II z silnikiem 2,2 z 1994 roku ale zawieszenie mam przełożone prawdopodobnie z wersji GT. Wszystkie amory są z firmy Bilstein. Niestety jedna z przednich sprężyn pękła i zastanawiam się jakie sprężyny teraz włożyć żeby auto za bardzo się podniosło. Auto używane jest do codziennej jazdy. Czy sprężyny pasują np z Imprezy z tamtych lat i jeżeli tak to z jakimi silnikami?
cybel Posted March 3, 2015 Posted March 3, 2015 Mam Legacy II z silnikiem 2,2 z 1994 roku ale zawieszenie mam przełożone prawdopodobnie z wersji GT. Raczej mało prawdopodobne.Nie było takich zawieszeń w GT i raczej nie pasuje do Legaca. Być może auto stoi na amorkach Bilsteina i oryginalnych sprężynach?
kilka_liter Posted March 3, 2015 Posted March 3, 2015 kolega miał chyba na myśli legacy GT-B. B jak bilstein, który był tam wsadzony
Młodybb Posted March 3, 2015 Author Posted March 3, 2015 kolega miał chyba na myśli legacy GT-B. B jak bilstein, który był tam wsadzony Dokładnie o to mi chodziło. Jeden z poprzednich właścicieli zrobił przekładkę wizualną ale także mechaniczną (niestety bez silnika ) tzn zawieszenie i hamulce z Twin Turbo.
cybel Posted March 3, 2015 Posted March 3, 2015 kolega miał chyba na myśli legacy GT-B. B jak bilstein, który był tam wsadzony Dokładnie o to mi chodziło. Jeden z poprzednich właścicieli zrobił przekładkę wizualną ale także mechanicznę (niestety bez silnika ) tzn zawieszenie i hamulce z Twin Turbo. A teraz się zgadza wszystko. Wspomniałeś o GT i Imprezie,a ja się zafiksowałem na Imprezie GT. W Twoim przypadku musisz szukać sprężyn Bilsteina z Legacy GT-B,ewentualnie dobrać komplet sprężyn o zbliżonych parametrach na przodek.Spróbowałbym z oryginalnymi z Twojego modelu,jeśli pasują do amora,chyba powinny. Znam osobiście taką kombinację czyli amorki Bilsteina i fabryczne sprężyny z Legaca,spisuje się doskonale.
Młodybb Posted March 4, 2015 Author Posted March 4, 2015 W Twoim przypadku musisz szukać sprężyn Bilsteina z Legacy GT-B To zostają tylko używki bo nowych takich pewnie nie znajdę Spróbowałbym z oryginalnymi z Twojego modelu,jeśli pasują do amora,chyba powinny. Tylko problem polega na tym,że niechciałbym żeby przód auta mi się podniósł a sprężyny GT-B pewnie są krótsze od seryjnych. Zastanawiałem się także czy nie pasowałyby sprężyny np z Imprezy i mógłbym wtedy wymienić cały komplet na lekko obniżone.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.