Młodybb Opublikowano 3 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 Mam Legacy II z silnikiem 2,2 z 1994 roku ale zawieszenie mam przełożone prawdopodobnie z wersji GT. Wszystkie amory są z firmy Bilstein. Niestety jedna z przednich sprężyn pękła i zastanawiam się jakie sprężyny teraz włożyć żeby auto za bardzo się podniosło. Auto używane jest do codziennej jazdy. Czy sprężyny pasują np z Imprezy z tamtych lat i jeżeli tak to z jakimi silnikami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 3 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 Mam Legacy II z silnikiem 2,2 z 1994 roku ale zawieszenie mam przełożone prawdopodobnie z wersji GT. Raczej mało prawdopodobne.Nie było takich zawieszeń w GT i raczej nie pasuje do Legaca. Być może auto stoi na amorkach Bilsteina i oryginalnych sprężynach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kilka_liter Opublikowano 3 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 kolega miał chyba na myśli legacy GT-B. B jak bilstein, który był tam wsadzony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młodybb Opublikowano 3 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 (edytowane) kolega miał chyba na myśli legacy GT-B. B jak bilstein, który był tam wsadzony Dokładnie o to mi chodziło. Jeden z poprzednich właścicieli zrobił przekładkę wizualną ale także mechaniczną (niestety bez silnika ) tzn zawieszenie i hamulce z Twin Turbo. Edytowane 3 Marca 2015 przez Młodybb Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 3 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 kolega miał chyba na myśli legacy GT-B. B jak bilstein, który był tam wsadzony Dokładnie o to mi chodziło. Jeden z poprzednich właścicieli zrobił przekładkę wizualną ale także mechanicznę (niestety bez silnika ) tzn zawieszenie i hamulce z Twin Turbo. A teraz się zgadza wszystko. Wspomniałeś o GT i Imprezie,a ja się zafiksowałem na Imprezie GT. W Twoim przypadku musisz szukać sprężyn Bilsteina z Legacy GT-B,ewentualnie dobrać komplet sprężyn o zbliżonych parametrach na przodek.Spróbowałbym z oryginalnymi z Twojego modelu,jeśli pasują do amora,chyba powinny. Znam osobiście taką kombinację czyli amorki Bilsteina i fabryczne sprężyny z Legaca,spisuje się doskonale. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młodybb Opublikowano 4 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2015 W Twoim przypadku musisz szukać sprężyn Bilsteina z Legacy GT-B To zostają tylko używki bo nowych takich pewnie nie znajdę Spróbowałbym z oryginalnymi z Twojego modelu,jeśli pasują do amora,chyba powinny. Tylko problem polega na tym,że niechciałbym żeby przód auta mi się podniósł a sprężyny GT-B pewnie są krótsze od seryjnych. Zastanawiałem się także czy nie pasowałyby sprężyny np z Imprezy i mógłbym wtedy wymienić cały komplet na lekko obniżone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się