Skocz do zawartości

Młodybb

Nowy
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Młodybb

  • Urodziny 15.08.1980

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Gilowice
  • Auto
    Legacy IV

Ostatnie wizyty

414 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Młodybb

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Młodybb

    Legacy - szybkie pytania

    Mam Legacy II w sedanie i chciałbym wymienić zwykłe amory na gwint (przód i tył) Pytanie czy muszę szukać do tego modelu czy podejdą z czegoś innego?
  2. Mam Legacy z silnikiem 2,2 i chcę wymienić zaciski i tarcze na coś większego. Jakie zaciski i największe tarcze wejdą na tą zwrotnicę P&P ?
  3. Witam. Może ktoś wie czy maglownica z Legacy II będzie pasowała do Forka SF?
  4. Chyba właśnie tak zrobię tylko zastanawia mnie fakt, że problem pojawia się tylko z zamontowanym wałem.
  5. W skrzyni AT masz sprzęgło wielopłytkowe (analogicznie do wiskozy w manualu), które zapewnia napęd w stosunku 90/10 (przód/tył), który się wyrównuje w razie poślizgu przedniej osi. Dzięki. Teraz jest wszystko jasne. W tej sytuacji podejrzewam, że problem jest właśnie w sprzęgle ponieważ auto ciągnie cały czas na 4 koła. Niestety dzisiaj opór pojawił się już nawet przy jeździe do przodu ale tylko przy skręcie
  6. http://forum.subaru.pl/index.php?/topic/14180-por%C3%B3wnanie-nap%C4%99d%C3%B3w-4x4/ Dla mnie to strasznie skomplikowane To który konkretnie rodzaj napędu jest w moim Legacy?
  7. To mnie teraz zaskoczyłeś Byłem przekonany, że napęd jest spięty na stałe.Tzn, że mamy napęd na przód i w określonych sytuacjach tył się załącza czy musimy zrobić to sami?
  8. Witam wszystkich. W lutym tego roku kupiłem Legacy II 2,2 z automatyczną skrzynią biegów. Przez pierwszych kilka tygodni jeździłem z napędem 4x4 i zauważyłem ,że po wrzuceniu R i pełnym skręcie kół w lewo lub prawo auto stawia duży opór i ciężko jest go ruszyć a do tego szarpie całym autem. Gdy przyszła wiosna zdecydowałem, że zdemontuję wał napędowy i do zimy zostawię napęd tylko na przód. Problem z wstecznym i stawianym oporem zniknął Ze względu na to, że mamy zimę (chociaż nie za oknem) zamontowałem wczoraj wał ponownie i problem z szarpaniem i oporem powrócił. Pytanie czy problem leży w skrzyni biegów czy w tylnym moście chociaż ta druga opcja wydaje mi się mniej prawdopodobna ponieważ w lecie most pracował i nie było problemów . Na początku pomyślałem, że może ktoś go zaspawał do driftu ale bez wału chyba też by go blokowało. Jak myślicie co może być powodem?
  9. To zostają tylko używki bo nowych takich pewnie nie znajdę Tylko problem polega na tym,że niechciałbym żeby przód auta mi się podniósł a sprężyny GT-B pewnie są krótsze od seryjnych. Zastanawiałem się także czy nie pasowałyby sprężyny np z Imprezy i mógłbym wtedy wymienić cały komplet na lekko obniżone.
  10. Dokładnie o to mi chodziło. Jeden z poprzednich właścicieli zrobił przekładkę wizualną ale także mechaniczną (niestety bez silnika ) tzn zawieszenie i hamulce z Twin Turbo.
  11. Mam Legacy II z silnikiem 2,2 z 1994 roku ale zawieszenie mam przełożone prawdopodobnie z wersji GT. Wszystkie amory są z firmy Bilstein. Niestety jedna z przednich sprężyn pękła i zastanawiam się jakie sprężyny teraz włożyć żeby auto za bardzo się podniosło. Auto używane jest do codziennej jazdy. Czy sprężyny pasują np z Imprezy z tamtych lat i jeżeli tak to z jakimi silnikami?
  12. Witam wszystkich użytkowników forum. Kilka dni temu stałem się szczęśliwym posiadaczem Subaru Legacy II 2.2 z pakietem GT
×
×
  • Dodaj nową pozycję...