Jump to content

Młodybb

Nowy
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralny

About Młodybb

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..
  • Birthday 08/15/1980

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Gilowice
  • Auto
    Legacy II 2,2 AT

Recent Profile Visitors

254 profile views
  1. Mam Legacy z silnikiem 2,2 i chcę wymienić zaciski i tarcze na coś większego. Jakie zaciski i największe tarcze wejdą na tą zwrotnicę P&P ?
  2. Witam. Może ktoś wie czy maglownica z Legacy II będzie pasowała do Forka SF?
  3. Chyba właśnie tak zrobię tylko zastanawia mnie fakt, że problem pojawia się tylko z zamontowanym wałem.
  4. W skrzyni AT masz sprzęgło wielopłytkowe (analogicznie do wiskozy w manualu), które zapewnia napęd w stosunku 90/10 (przód/tył), który się wyrównuje w razie poślizgu przedniej osi. Dzięki. Teraz jest wszystko jasne. W tej sytuacji podejrzewam, że problem jest właśnie w sprzęgle ponieważ auto ciągnie cały czas na 4 koła. Niestety dzisiaj opór pojawił się już nawet przy jeździe do przodu ale tylko przy skręcie
  5. http://forum.subaru.pl/index.php?/topic/14180-por%C3%B3wnanie-nap%C4%99d%C3%B3w-4x4/ Dla mnie to strasznie skomplikowane To który konkretnie rodzaj napędu jest w moim Legacy?
  6. To mnie teraz zaskoczyłeś Byłem przekonany, że napęd jest spięty na stałe.Tzn, że mamy napęd na przód i w określonych sytuacjach tył się załącza czy musimy zrobić to sami?
  7. Witam wszystkich. W lutym tego roku kupiłem Legacy II 2,2 z automatyczną skrzynią biegów. Przez pierwszych kilka tygodni jeździłem z napędem 4x4 i zauważyłem ,że po wrzuceniu R i pełnym skręcie kół w lewo lub prawo auto stawia duży opór i ciężko jest go ruszyć a do tego szarpie całym autem. Gdy przyszła wiosna zdecydowałem, że zdemontuję wał napędowy i do zimy zostawię napęd tylko na przód. Problem z wstecznym i stawianym oporem zniknął Ze względu na to, że mamy zimę (chociaż nie za oknem) zamontowałem wczoraj wał ponownie i problem z szarpaniem i oporem powrócił. Pytanie czy problem leży w s
  8. To zostają tylko używki bo nowych takich pewnie nie znajdę Tylko problem polega na tym,że niechciałbym żeby przód auta mi się podniósł a sprężyny GT-B pewnie są krótsze od seryjnych. Zastanawiałem się także czy nie pasowałyby sprężyny np z Imprezy i mógłbym wtedy wymienić cały komplet na lekko obniżone.
  9. Dokładnie o to mi chodziło. Jeden z poprzednich właścicieli zrobił przekładkę wizualną ale także mechaniczną (niestety bez silnika ) tzn zawieszenie i hamulce z Twin Turbo.
  10. Mam Legacy II z silnikiem 2,2 z 1994 roku ale zawieszenie mam przełożone prawdopodobnie z wersji GT. Wszystkie amory są z firmy Bilstein. Niestety jedna z przednich sprężyn pękła i zastanawiam się jakie sprężyny teraz włożyć żeby auto za bardzo się podniosło. Auto używane jest do codziennej jazdy. Czy sprężyny pasują np z Imprezy z tamtych lat i jeżeli tak to z jakimi silnikami?
  11. Witam wszystkich użytkowników forum. Kilka dni temu stałem się szczęśliwym posiadaczem Subaru Legacy II 2.2 z pakietem GT
×
×
  • Create New...