kacza Opublikowano 10 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2015 Panowie, temat dość intrygujący : Quest 1:Jak średnica restryktora ma wpływ na ciśnienie doładowania? U mnie po rozwiązaniu problemów z przeładowywaniem odkryłem, że restryktor ma 1,2 mm. Quest 2: Czy zmniejszenie średnicy restryktora zwiększa podciśnienie w układzie sterującym WG i mamy większe ciśnienie? Quest 3: Czy stosując restryktor za kilka złociszy o mniejszej średnicy od fabrycznego można uzyskać większe doładowanie? Bo na odwrót to działa o ile mi wiadomo(tzn ciśnienie jest mniejsze) Zapraszam do oddawania głosów, tylko nie wszyscy naraz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 10 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2015 Nie ma co kombinować,bo ta droga prowadzi prosto do warsztatu i remontu silnika. http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/17927-sterowanie-turbosprezarka/?hl=+sterowanie%20+turbin%C4%85 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ravo Opublikowano 10 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2015 Nie wiem jaki masz solenoid starego typu gdzie pestka jest na dolnym wężu nim większa dziura tym więcej ładuje w nowych typach solenoidu czyli jak pestka jest na tym małym wężyku to jest na odwrót Ja jak i parę osób na forum w my99-01 latałem na 1,15 bara i po sprawdzeniu AFR auto zachowywało się w pełni poprawnie ( na 1,18 jest odcinka ) ale nie wiem czy masz wszystko sprawne. Każdy ryzykuje ale uważam, że 1 bar w silnikach GT my99 i WRX do 2004 jest bezpieczny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się