Skocz do zawartości

Restryktor - Cheap tuning?


kacza

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie, temat dość intrygujący  :D :

Quest 1:Jak średnica restryktora ma wpływ na ciśnienie doładowania?

U mnie po rozwiązaniu problemów z przeładowywaniem odkryłem, że restryktor ma 1,2 mm. 

Quest 2: Czy zmniejszenie średnicy restryktora zwiększa podciśnienie w układzie sterującym WG i mamy większe ciśnienie?

Quest 3: Czy stosując restryktor za kilka złociszy o mniejszej średnicy od fabrycznego można uzyskać większe doładowanie? Bo na odwrót to działa o ile mi wiadomo(tzn ciśnienie jest mniejsze)

Zapraszam do oddawania głosów, tylko nie wszyscy naraz  :D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jaki masz solenoid :) starego typu gdzie pestka jest na dolnym wężu nim większa dziura tym więcej ładuje :) w nowych typach solenoidu czyli jak pestka jest na tym małym wężyku to jest na odwrót :)

 

Ja jak i parę osób na forum w my99-01 latałem na 1,15 bara i po sprawdzeniu AFR auto zachowywało się w pełni poprawnie ( na 1,18 jest odcinka ) ale nie wiem czy masz wszystko sprawne.

 

Każdy ryzykuje ale uważam, że 1 bar w silnikach GT my99 i WRX do 2004 jest bezpieczny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...