kacza Posted February 10, 2015 Posted February 10, 2015 Panowie, temat dość intrygujący : Quest 1:Jak średnica restryktora ma wpływ na ciśnienie doładowania? U mnie po rozwiązaniu problemów z przeładowywaniem odkryłem, że restryktor ma 1,2 mm. Quest 2: Czy zmniejszenie średnicy restryktora zwiększa podciśnienie w układzie sterującym WG i mamy większe ciśnienie? Quest 3: Czy stosując restryktor za kilka złociszy o mniejszej średnicy od fabrycznego można uzyskać większe doładowanie? Bo na odwrót to działa o ile mi wiadomo(tzn ciśnienie jest mniejsze) Zapraszam do oddawania głosów, tylko nie wszyscy naraz
cybel Posted February 10, 2015 Posted February 10, 2015 Nie ma co kombinować,bo ta droga prowadzi prosto do warsztatu i remontu silnika. http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/17927-sterowanie-turbosprezarka/?hl=+sterowanie%20+turbin%C4%85
ravo Posted February 10, 2015 Posted February 10, 2015 Nie wiem jaki masz solenoid starego typu gdzie pestka jest na dolnym wężu nim większa dziura tym więcej ładuje w nowych typach solenoidu czyli jak pestka jest na tym małym wężyku to jest na odwrót Ja jak i parę osób na forum w my99-01 latałem na 1,15 bara i po sprawdzeniu AFR auto zachowywało się w pełni poprawnie ( na 1,18 jest odcinka ) ale nie wiem czy masz wszystko sprawne. Każdy ryzykuje ale uważam, że 1 bar w silnikach GT my99 i WRX do 2004 jest bezpieczny
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.