Jump to content

Restryktor - Cheap tuning?


kacza
 Share

Recommended Posts

Panowie, temat dość intrygujący  :D :

Quest 1:Jak średnica restryktora ma wpływ na ciśnienie doładowania?

U mnie po rozwiązaniu problemów z przeładowywaniem odkryłem, że restryktor ma 1,2 mm. 

Quest 2: Czy zmniejszenie średnicy restryktora zwiększa podciśnienie w układzie sterującym WG i mamy większe ciśnienie?

Quest 3: Czy stosując restryktor za kilka złociszy o mniejszej średnicy od fabrycznego można uzyskać większe doładowanie? Bo na odwrót to działa o ile mi wiadomo(tzn ciśnienie jest mniejsze)

Zapraszam do oddawania głosów, tylko nie wszyscy naraz  :D

 

Link to comment
Share on other sites

Nie wiem jaki masz solenoid :) starego typu gdzie pestka jest na dolnym wężu nim większa dziura tym więcej ładuje :) w nowych typach solenoidu czyli jak pestka jest na tym małym wężyku to jest na odwrót :)

 

Ja jak i parę osób na forum w my99-01 latałem na 1,15 bara i po sprawdzeniu AFR auto zachowywało się w pełni poprawnie ( na 1,18 jest odcinka ) ale nie wiem czy masz wszystko sprawne.

 

Każdy ryzykuje ale uważam, że 1 bar w silnikach GT my99 i WRX do 2004 jest bezpieczny

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...