Jump to content

innovate pokazuje pogodę... da radę to jakoś sprawdzić?


aki001
 Share

Recommended Posts

Nabyłem taki oto zestaw i nawet działał przez kilka tygodni. Odkąd jednak autem zajęli się specjaliści, wskaźnik zaczął działać binarnie... albo pokazuje 7.4 (minimum) albo 22.4 (maximum). Czy taką sondę da się jakoś zweryfikować czy po prostu zamówić nową? I gdzie - czy innovate używa jakichś uniwersalnych sond, które można plug and play podmienić, czy zamówić bezpośrednio u nich?

Link to comment
Share on other sites

sonda podmieniona, skalibrowana i wsjo działa jak przedtem...

 

inno.jpg

 

pytanie, czy ja przypadkiem nie robię czegoś źle? Może to miejsce w DP zaraz za turbo nie jest najszczęśliwszym miejscem dla sondy i ona się najzwyczajniej w świecie upala?

Link to comment
Share on other sites

Jak blisko do turbo?

Masz katalizator? Z katalizatorem duzego pola manewru i tak niestety nie ma.

Bez - mozna troche jeszcze odsunac w dol.

 

U mnie jest za turbo, przed katalizatorem - na razie, odpukac, od pol roku nic sie nie dzieje.

 

Co mozesz ew. zrobic zawsze - nie wiem jakie tam na tych pustyniach temperatury w praktyce na te sonde dzialaja - zrobic metalowy ekran oslaniajacy sonde od wydechu, ew. odsadzic ja troche moze (innovate robi(l) adapter), zeby ograniczyc temperatury na zewnatrz sondy. Czesc z czujka, jak widzisz z manuala, powinna znosic dosc wysokie temperatury.

 

Moze to info cos Ci pomoze:

 

http://www.bosch-motorsport.de/media/catalog_resources/Lambda_Sensor_LSU_42_Datasheet_51_en_2779111435pdf.pdf

 

I to:

 

http://wbo2.com/lsu/position.htm

Edited by AMI
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

o2socket.jpg

 

no to będzie ze 4 cm od wyjścia turbiny... teraz widzę też, że nie tak zamontowana jak trzeba, bo jeśli wierzyć tym linkom, to powinno być tak:

 

pos10to15.gif

 

a i to nie pomagało (mieliśmy małe problemy z cewkami)...

 

Zobaczę ile wytrzyma i jeśli znów padnie, to założę ją w miejsce OEMowej drugiej sondy - ta faktycznie jest lekko pod kątem i sporo dalej.

Link to comment
Share on other sites

Jesli mozesz sobie na to pozwolic, to odsun ja troche w dol. Z tego co chyba widze, to nie masz katalizatora, moze ja zainstaluj po prostu przy podwoziu?

Z tym ze tez moze nie za daleko, bo znow bedziesz zwiekszal czas reakcji na zmiany w mieszance, gdybys chcial korzystac z mierzonego afr w ecu.

 

Ogien na pewno czujce sie nie przysluzyl :)

Edited by AMI
Link to comment
Share on other sites

jeszcze jedna ciekawostka - podczas hamowania z sondą w wydechu, wynik mierzony przez hamownię to płaskie 12 AFR... podczas gdy u mnie widać jak byk 11.0 (całość na filmie i wykresie tutaj). Gdzie jest błąd? AFR raczej nie powinien się zmieniać w wydechu (ja mierzę za turbiną, oni w wydechu). Za samochodem robi się czarno powyżej 4kRPM, więc jest bogato, raczej nie 12... (?)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...