lemur Opublikowano 4 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2015 Moje pytanie dotyczy licznych doniesień o korozji blachy w typowym miejscu (krawędź nad przednią szybą) w 3-4 letnich Outbackach sprzedanych w Polsce. http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/64836-rdza-zzera-mojego-outbacka/ Czy producent poradził sobie już z problemem? Czy rozwiązano go w MY 2015? Zamierzam nabyć ten model i jedynie powyższe informacje powstrzymują mnie przed podjęciem decyzji. Oraz oczywiście fakt ignorowania tej wady fabrycznej przez serwisy (nieuwzględnianie gwarancji opisywane przez użytkowników). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martrix Opublikowano 5 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2015 Mam Outbacka rocznik 2012, nie stwierdziłem korozji w wymienionym przez Ciebie miejscu. Przynajmniej do tej pory, czyli przez 2,5 roku użytkowania. Kupiony w PL. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz123 Opublikowano 5 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2015 (edytowane) Moje pytanie dotyczy licznych doniesień o korozji blachy w typowym miejscu (krawędź nad przednią szybą) w 3-4 letnich Outbackach sprzedanych w Polsce. http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/64836-rdza-zzera-mojego-outbacka/ Czy producent poradził sobie już z problemem? Czy rozwiązano go w MY 2015? Zamierzam nabyć ten model i jedynie powyższe informacje powstrzymują mnie przed podjęciem decyzji. Oraz oczywiście fakt ignorowania tej wady fabrycznej przez serwisy (nieuwzględnianie gwarancji opisywane przez użytkowników). W tej specyfikacji co chcesz kupić to samochód będziesz miał na lata. To ze komuś zardzewiało to nie znaczy ze wszystkie OBK maja tak samo. Zreszta nowy OBK jest na maxa dopracowany. Edytowane 5 Stycznia 2015 przez Lukasz123 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_dz Opublikowano 5 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2015 Jeżeli np. kamyk spowoduje uszkodzenie powłoki lakierowej a co za tym idzie rozwój korozji, to nie jest to wina samego lakieru (samochodu) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 5 Stycznia 2015 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2015 Moje pytanie dotyczy licznych doniesień o korozji blachy w typowym miejscu (krawędź nad przednią szybą) w 3-4 letnich Outbackach sprzedanych w Polsce. OBK sprzedawane w Polsce są absolutnie identyczne z tymi sprzedawanymi w Niemczech, Szwajcarii itd. itd. Przeczytałem cytowany wątek i znalazłem kilka informacji na ten temat ( choć dotyczących różnych modeli ). Żadna z tych informacji nie dotyczy aktualnej wersji Outbacka. Oraz oczywiście fakt ignorowania tej wady fabrycznej przez serwisy Trudno jest mi się odnieść do samych przeyczyn powsatania korozji - faktem jest, że lakier w okolicy górnej uszczelki przedniej szyby jest szczególnie narażony na uszkodzenia mechaniczne ( kamyki etc,). Czy tak właśnie było w opisywanych przypadkach - nie wiem. Zwrócę uwagę DT aby szczególnie wnikliwie rozpatrywać takie przypadki ( jeżeli się pojawią ) i w razie wątpliwości podejmować decyzje koszystne dla klienta. Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemur Opublikowano 8 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2015 Bardzo dziękuję za wszystkie odpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi