Jump to content

Rdzewiejące Outbacki


lemur
 Share

Recommended Posts

Moje pytanie dotyczy licznych doniesień o korozji blachy w typowym miejscu (krawędź nad przednią szybą) w 3-4 letnich Outbackach sprzedanych w Polsce.

http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/64836-rdza-zzera-mojego-outbacka/

 

Czy producent poradził sobie już z problemem? Czy rozwiązano go w MY 2015?

Zamierzam nabyć ten model i jedynie powyższe informacje powstrzymują mnie przed podjęciem decyzji. Oraz oczywiście fakt ignorowania tej wady fabrycznej przez serwisy (nieuwzględnianie gwarancji opisywane przez użytkowników).

Link to comment
Share on other sites

Mam Outbacka rocznik 2012, nie stwierdziłem korozji w wymienionym przez Ciebie miejscu. Przynajmniej do tej pory, czyli przez 2,5 roku użytkowania. Kupiony w PL.

Link to comment
Share on other sites

Moje pytanie dotyczy licznych doniesień o korozji blachy w typowym miejscu (krawędź nad przednią szybą) w 3-4 letnich Outbackach sprzedanych w Polsce.

http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/64836-rdza-zzera-mojego-outbacka/

 

Czy producent poradził sobie już z problemem? Czy rozwiązano go w MY 2015?

Zamierzam nabyć ten model i jedynie powyższe informacje powstrzymują mnie przed podjęciem decyzji. Oraz oczywiście fakt ignorowania tej wady fabrycznej przez serwisy (nieuwzględnianie gwarancji opisywane przez użytkowników).

W tej specyfikacji co chcesz kupić to samochód będziesz miał na lata. To ze komuś zardzewiało to nie znaczy ze wszystkie OBK maja tak samo. Zreszta nowy OBK jest na maxa dopracowany. Edited by Lukasz123
Link to comment
Share on other sites

  • Dyrekcja SIP

 

 

Moje pytanie dotyczy licznych doniesień o korozji blachy w typowym miejscu (krawędź nad przednią szybą) w 3-4 letnich Outbackach sprzedanych w Polsce.

OBK sprzedawane w Polsce są absolutnie identyczne z tymi sprzedawanymi w Niemczech, Szwajcarii itd. itd. 

Przeczytałem cytowany wątek i znalazłem kilka informacji na ten temat ( choć dotyczących różnych modeli ).

 

Żadna z tych informacji nie dotyczy aktualnej wersji Outbacka. 

 

 

 

Oraz oczywiście fakt ignorowania tej wady fabrycznej przez serwisy

Trudno jest mi się odnieść do samych przeyczyn powsatania korozji - faktem jest, że lakier w okolicy górnej uszczelki przedniej szyby jest szczególnie narażony na uszkodzenia mechaniczne ( kamyki etc,). Czy tak właśnie było w opisywanych przypadkach - nie wiem.

Zwrócę uwagę DT aby szczególnie wnikliwie rozpatrywać takie przypadki ( jeżeli się pojawią ) i w razie wątpliwości  podejmować decyzje koszystne dla klienta.

 

Pozdrowienia

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...