Skocz do zawartości

Rdzewiejące Outbacki


lemur

Rekomendowane odpowiedzi

Moje pytanie dotyczy licznych doniesień o korozji blachy w typowym miejscu (krawędź nad przednią szybą) w 3-4 letnich Outbackach sprzedanych w Polsce.

http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/64836-rdza-zzera-mojego-outbacka/

 

Czy producent poradził sobie już z problemem? Czy rozwiązano go w MY 2015?

Zamierzam nabyć ten model i jedynie powyższe informacje powstrzymują mnie przed podjęciem decyzji. Oraz oczywiście fakt ignorowania tej wady fabrycznej przez serwisy (nieuwzględnianie gwarancji opisywane przez użytkowników).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje pytanie dotyczy licznych doniesień o korozji blachy w typowym miejscu (krawędź nad przednią szybą) w 3-4 letnich Outbackach sprzedanych w Polsce.

http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/64836-rdza-zzera-mojego-outbacka/

 

Czy producent poradził sobie już z problemem? Czy rozwiązano go w MY 2015?

Zamierzam nabyć ten model i jedynie powyższe informacje powstrzymują mnie przed podjęciem decyzji. Oraz oczywiście fakt ignorowania tej wady fabrycznej przez serwisy (nieuwzględnianie gwarancji opisywane przez użytkowników).

W tej specyfikacji co chcesz kupić to samochód będziesz miał na lata. To ze komuś zardzewiało to nie znaczy ze wszystkie OBK maja tak samo. Zreszta nowy OBK jest na maxa dopracowany. Edytowane przez Lukasz123
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel

 

 

Moje pytanie dotyczy licznych doniesień o korozji blachy w typowym miejscu (krawędź nad przednią szybą) w 3-4 letnich Outbackach sprzedanych w Polsce.

OBK sprzedawane w Polsce są absolutnie identyczne z tymi sprzedawanymi w Niemczech, Szwajcarii itd. itd. 

Przeczytałem cytowany wątek i znalazłem kilka informacji na ten temat ( choć dotyczących różnych modeli ).

 

Żadna z tych informacji nie dotyczy aktualnej wersji Outbacka. 

 

 

 

Oraz oczywiście fakt ignorowania tej wady fabrycznej przez serwisy

Trudno jest mi się odnieść do samych przeyczyn powsatania korozji - faktem jest, że lakier w okolicy górnej uszczelki przedniej szyby jest szczególnie narażony na uszkodzenia mechaniczne ( kamyki etc,). Czy tak właśnie było w opisywanych przypadkach - nie wiem.

Zwrócę uwagę DT aby szczególnie wnikliwie rozpatrywać takie przypadki ( jeżeli się pojawią ) i w razie wątpliwości  podejmować decyzje koszystne dla klienta.

 

Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...