Skocz do zawartości

Zbieżność kół przód i tył Subaru Impreza 2.0 RS


rallye555

Rekomendowane odpowiedzi

Kilka osób bardzo ogarniających Subaru potwierdziło mi to. Miałem podobny problem w zeszłym roku przed zimą i zasięgnołem języka - Wszyscy mi potwierdzili - "idź w zera, do jazdy codziennej i sporadycznych treningów będzie dobrze".


Pierwotnie planowałem przód 0, a tył rozbieżny 2 mm ale do codziennej jazdy zdecydowałem jednak, że tył też będzie 0. Tylko jedna uwaga - ja mam GT'ka ale to chyba bez znaczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...