AdaSch Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 Hej, Na foresterowych seryjnych ustawianiach geometrii zeżarło mi nierówno tylne opony na zewnętrznej części a jest to bardzo widoczne bo opony są nowe.. (bokami nie latałem wiec się dziwie) owszem zawieszenie nie jest seria bo sprężyny obniżające o 2,5cm plus stab od sti ale do licha to może mieć aż taki wpływ? co do seryjnych ustawień pochylenia koła Forester XT MY06 Przód -0,25 tył -0,55 WRX sedan GD Przód -0,25 tył -1,3 WRX Wagon GD Przód -0,1 tył -1,15 STI GD Przód -0,30 tył -1,40 Patrząc na podobieństwo konstrukcji aut i samych zawieszeń czy w takim razie powinienem mocno podkręcić tył? A może problem leży gdzieś indziej np w zbieżności kół tylnych? Całkiem niedawno badałem geometrię i niby wszystko było ok więc trochę dziwne zachowanie. Jakieś sugestie co jaką geometrie ustawić dla normalnego toczenia bo zbędnego niszczenia opon (szczególnie zimówek) p.s. niestety nie znalazłem zalecanych ustawień dla forestera STI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 masz śruby mimośrodowe na pochyleniu koła z tyłu, że ci coś tam ustawiali ? z fabryki to wyjechało z regulacją zbieżności przód, tył i pochylenie z przodu. sprawdziłbym całą geo w innym warsztacie jeszcze raz + niech ustawiają kiedy auto jest dociążone w sensie z typowym składem pasażerów - jest różnica choć minimalna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 @@AdaSch, dziwne, że Ci zewnętrzną cześć opony zjadło, skoro nie latasz bokami. Powinieneś mieć na tyle negatyw, który przeważnie jest większy przy obniżeniu auta. Powinieneś gdzieś zweryfikować tą geometrię. Mi pewien warsztat 3 razy ustawiał i za każdym razem źle. Dopiero w Mysiadle dobrze ustawili auto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 8 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 faktycznie, możecie mieć rację co do warsztatu. Pojadę w inne miejsce bo to mi się zdarzyło pierwszy raz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 To nie pochylenie tylko zbieżność daje takie efekty. Zjechało ci na okrągło czy ścięło? To jest różnica. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 8 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 zjechało na okrągło. Opona na całym obwodzie na zewnętrznej części jest równo o 0,5-0,7mm na obu kołach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 9 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2014 TADA: http://www.procarcare.com/includes/content/resourcecenter/encyclopedia/ch25/25readtirewear.html 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się