autopaga Opublikowano 2 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 Mam z pozoru łatwe pytanie. Mam outbacka 3.0 z automatem i odpalaniem z enginestartera, zabieram się za kontrolę i ewentualną wymianę rozrządu i zastanawiam jaki powinno się książkowo wybrać tryb w automacie (P czy N). Chodzi mi o to abym był w stanie zakręcić wałem za pomocą klucza. Problem polega na tym że przez system bezkluczykowy nie mogę "wyłączyć" elektryki na ustawieniu N. Czy na P wał korbowy jest spięty ze skrzynią? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamann1 Opublikowano 2 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 Na zgaszonym silniku nie ma ciśnienia oleju i raczej nic nie jest spięte. Do tego zapalamy silnik na P i samochód stoi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
autopaga Opublikowano 2 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 Nie znam się na automatach dlatego pytam, dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi