Skocz do zawartości

Ustawienie automatu do wymiany rozrządu


autopaga

Rekomendowane odpowiedzi

Mam z pozoru łatwe pytanie. Mam outbacka 3.0 z automatem i odpalaniem z enginestartera, zabieram się za kontrolę i ewentualną wymianę rozrządu i zastanawiam jaki powinno się książkowo wybrać tryb w automacie (P czy N). Chodzi mi o to abym był w stanie zakręcić wałem za pomocą klucza. Problem polega na tym że przez system bezkluczykowy nie mogę "wyłączyć" elektryki na ustawieniu N. Czy na P wał korbowy jest spięty ze skrzynią?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...