Jump to content

SUBARU XV Limited


Pedroso
 Share

Recommended Posts

Witam ! Przekonajcie mnie albo zniechęćcie do tego samochodu . Wracam z USA i zamierzam zabrać do polski samochód. Obecnie jezdze toyota Highlander jednak po przegladnieciu tysiąca ofert Audi, toyota , jeep itp.. itd. bo szukałem auta z mala pojemnoscia silnika zatrzymałem się od tygodnia na Subaru XV - wydac musze 25.000 $ i co dostaje w zamian sredniej wielkości kombi + naped na 4 kola + skorzane fotele + nawigacja + automat + 2.0 benzyna (wolnossaca?) + auto klima (w usa standard to schladzacz) . Czy mogę liczyc na jakies informacje odnośnie awaryjności czy przerobek na wersje europejska. Brat sprowadzil sobie Tiguana 2.0 podpielismy pod komputer u znajomego mechanika w Polsce i od razu miał menu po polsku, swiatla tylne miały zaslepione zarowki to nie było problemów i w 10 minut miał żółte migacze tylko z radiem stacje tylko nieparzyste nam zostały. Nie jestem handlarzem i nie sprowadzam aut ale jak zadzwoniłem do VW to powiedzieli ze gwarancje na sprowadzone auto z usa uznaja i tak zrobił brat - osobiście byłem w szoku jednak Tiguan mi się nie podoba wiec przekonajcie mnie do SUBARU.

 

Link to comment
Share on other sites

Wypozycz sobie na pare dni xv , zrob nim troche km i juz bedziesz wiedzial czy jest auto dla Ciebie czy nie. 2.0i jest pancerny, cvt jest bezawaryjne, a sawd w subaru jest naprawde niezle :) Co do przerobki na wersje eu nie ma z tym problemu - troche xv'ow z relingami-czyli sprowadzanych z usa ( w EU sprzedaja bez i nawet dokupic nie mozna ) widzialem jezdzacych po naszych drogach. Ja gdybym mial opcje sprowadzenia sobie auta ze stanow sprowadzilbym sobie forestera z silnikiem 2,5i. gdyz: 2.0i w forku szalu nie robi, boxer diesel potrafi byc awaryjny, xt jest drogi. A tak 170koni w foresterze wydaje mi sie w sam raz do tego auta

Edited by Karas
Link to comment
Share on other sites

to co chcialbys wiedziec na temat tego auta ?- to ze silnik 2.0i i cvt sa bezawaryjnie to juz wiesz.  Ja przed zakupem testowalem : nowego civica i crv, mazde 3 i cx5, skode yeti 1,8t i w koncu po jazdach testowych a jezdzilem kazdym z tych aut wybralem xv 2.0i. Kazde z tych aut jezdzi inaczej , dlatego przed zakupem wazne jest tak jak Ci napisalem wyzej abys przejechal sie kazdym z interesujacych Cie samochodow. Mi zalezalo na aucie: bezpiecznym , bezawaryjnym w miare dynamicznym ( dlatego wybralem silnik benzynowy 2.0i w 6 biegowym manualu, 1,6i osiagi mial ponizej moich oczekiwan, subarowski diesel potrafi byc problemowy, cvt nie chcialem), kompaktowym (po jezdzie testowej forkiem z dealerem za kierownica stwierdzilem ze na nasze potrzeby jest on troche za duzy, pozatym na jedyna sluszna wersje czyli xt nie bylo mnie stac),podwyższonym  z porządnym napedem na 4 kola, wyprodukowanym w japoni. Tylko XV spelnial wszystkie te zalozenia:)

Wy tam w usa macie chyba tylko 5 biegowy manual albo cvt do wyboru

Edited by Karas
Link to comment
Share on other sites

tak przekonalem sie do tego modelu juz jakis czas temu tylko czekalem na jakies drastyczne odpowiedzi ale jak widze sa tylko normalne :) bo szukalem napedu na 4 kola z silnikiem w miare zwawym z nadwoziem wyzszym zebym mogl swobodnie wysiadac i wsiadac. bede w styczniu z powrotem w stanach i nie widze w konfiguratorach mozliwosci wyboru modelu 2015 to mnie dziwi. zalezalo mi tez na aucie w miare nie rzucającym sie w oczy czyli wszystko jest w miare. Dzieki Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...