chinior Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Wracają niedawno przez Kielce z wakacji padła mi popa paliwa. Na szczęście auto jest również na LPG i z pomocą kolegi z Kielc (którego serdecznie pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję za pomoc) udało się auto odpalić. Niestety okazało się, że nie tylko pompa paliwa jest uszkodzona, ale zrobiło się jakieś zwarcie na wiązce elektrycznej na odcinku pomiędzy kostką zasilającą pompę paliwa (kostka upalona) a przekaźnikiem pompy paliwa (kostka trochę się stopiła). W związku z tym mam pytanie którędy idą przewody elektryczne od pompy paliwa do przekaźnika i jak się do nich dostać? Czy po drodze są jeszcze jakieś kostki czy czeka mnie wymiana całej wiązki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dareckiislandia Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2014 W subaru tej co mam jest wszystko po prawej stronie przekaźniki u pasażera w nogach zaraz pod schowkiem w prawym panelu tam gdzie sa zawiasy potem jest kostka pod środkowym słupkiem pod tapicerka potem sterownik papy paliwa w bagażniku moze w GT jest tak samo . 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chinior Opublikowano 19 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2014 W końcu znalazłem trochę czasu, żeby coś pogrzebać, więc napiszę może się komuś przyda. Jak się okazało przewody od pompy paliwa idą pod tylną kanapę gdzie jest kostka, następnie pod plastikami przy progu idą do kostki przy drzwiach pasażera (nie wiem czy tak powinno być oryginalnie). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się