W końcu znalazłem trochę czasu, żeby coś pogrzebać, więc napiszę może się komuś przyda. Jak się okazało przewody od pompy paliwa idą pod tylną kanapę gdzie jest kostka, następnie pod plastikami przy progu idą do kostki przy drzwiach pasażera (nie wiem czy tak powinno być oryginalnie).
Wracają niedawno przez Kielce z wakacji padła mi popa paliwa. Na szczęście auto jest również na LPG i z pomocą kolegi z Kielc (którego serdecznie pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję za pomoc) udało się auto odpalić.
Niestety okazało się, że nie tylko pompa paliwa jest uszkodzona, ale zrobiło się jakieś zwarcie na wiązce elektrycznej na odcinku pomiędzy kostką zasilającą pompę paliwa (kostka upalona) a przekaźnikiem pompy paliwa (kostka trochę się stopiła).
W związku z tym mam pytanie którędy idą przewody elektryczne od pompy paliwa do przekaźnika i jak się do nich dostać?
Czy po drodze są jeszcze jakieś kostki czy czeka mnie wymiana całej wiązki?
Ok lambdy jestem pewien bo była sprawdzona na kompie, ale tak naprawdę to najbardziej interesuje mnie odpowiedź na pytanie czy jest możliwe, że występują te objawy na PB przy uszkodzonym krokowcu lub brudnej przepustnicy a na LPG jest wszystko OK?
Witam
Pacjent: Subaru Impreza GT MY00 instalacja LPG
Objawy: falujące obroty na biegu jałowym (faluje dość mocno od 0 do 1000 czasem gaśnie) - problem występuje tylko gdy silnik się rozgrzeje i tylko na PB, na LPG obroty są równe
Leczenie: jak do tej pory został wyczyszczony silnik krokowy i wygląda na sprawny (wykręcony podpięty do kostki po włączeniu zasilania w stacyjce bez uruchamiania zapłonu widać, że pracuje)
Rozważania: Czy w przypadku źle działającego silnika krokowego obroty falowałyby tylko na PB czy również na LPG? Czy zabrudzona przepustnica miałaby wpływ na LPG czy tylko na PB?
Jak dalej leczyć pacjenta?
Mam taki problem falują obroty na luzie często gaśnie przy ciepłym i przy zimnym silniku dzieje się tak tylko na benzynie na LPG jest OK. Czy to może być silnik krokowy? Czy silnik krokowy ma wpływ na obroty na LPG? Może to nie ma związku ale często mam też kłopoty z zapłonem odpala dopiero za drugim lub trzecim razem
dołączę się z pytaniem o tarcze na tył do SI GT MY00.
Przymierzam się powoli do wymiany, chciałbym kupić coś sensownego najchętniej nacinane ale nie wykluczam gładkich w jakiejś przyzwoitej cenie powiedzmy do 300 za sztukę.
Temat był wielokrotnie poruszany ale chodzi mi o tarcze konkretnie do GT (najlepiej z kodami producenta) bo tu chyba nie jest taki duży wybór. Nie jeżdżę wyczynowo ale chciałbym mieć skuteczne hamulce. Obecnie mam z tyłu EBC (chyba D-730) ale nie jestem z nich zadowolony. Będę wdzięczny za sugestie.
według tego opisu to część 86521FC010 http://www.subarupartsforyou.com/cp_par ... artid=5359
dotyczy tylko strony pasażera a luz mam na obu wycieraczkach więc chyba potrzebuje również od strony kierowcy?