gucio1200 Posted August 12, 2014 Share Posted August 12, 2014 Nie wiem, czy poprzedni wątek trafił w odpowiedni miejsce. Ale na temat, może ktoś z Was mi powróży... Czy poza walorami akustycznymi to coś zmienia ( przy nieruszanych katach ) ?Ja powiem jak było, auto wypluło mi watę szklaną z takim metalowym dziurkowanym walcem... Tzn. było i nie ma ... Widziałem tylko pozostałości waty którą "wyciągłem" .No i po za tym że inaczej "buczy" powyżej 4500rpm to mam wrażenie że trochę inaczej "ciągnie" - ale to może kwestia temp. powietrza ...Czy wybebeszenie BackBoxa może zmienić aż tak drastycznie ciśnienie , że się coś rozstroiło ? Help MICH!! Bo ja nie wierzę że taki brak kawałka jakieś watki może skutkować remapem ? Mogło zmniejszyć się ciśnienie w układnie wydechowym ? Ja mam wrażenie że auto jedzie gorzej...Może restart qompa i niech się trimy ułożą od nowa ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
marek790 Posted August 12, 2014 Share Posted August 12, 2014 gucio1200 - gdzie Ty tankujesz chłopie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
gucio1200 Posted August 12, 2014 Author Share Posted August 12, 2014 (edited) No właśnie , co ciekawe jeżdżę tylko na 98 ... Zazwyczaj na orlenie , mam pod nosem stosunkowo tanią benę i myślałem że cena bierze się z ilości jakie ten facet bierze ( ma jeszcze x zestawów ciągników , przyczepy, maszyny budowlane itd. ) Dzisiaj zajechałem na shella , no i sam nie wiem. Zrestartowałem qompa, chyba go już ustawiłem bo pojechałem parę razy po całości skali na 4. I... lepiej. Ale temp. też na zew. 16 stopni... 10 mniej . Zobaczymy, czyli że to raczej kiepska benzyna była? Czyli jak bym sobie wywalił w ogóle BB całkiem, kończąc rurę wydechową na CP . To nie będzie to miało wpływu na pracę silnika - a właściwie turbiny? W sumie widziałem ostatnie nawet jakieś elektryczne przepustnice, które wpina się przed BB... I to by potwierdzało że BB jest nie istotny. Może się ktoś "mądry" wypowiedzieć ? Edited August 12, 2014 by gucio1200 Link to comment Share on other sites More sharing options...
piter Posted August 12, 2014 Share Posted August 12, 2014 @@gucio1200, jak dobrze poszukasz to znajdziesz kilka podobnych tematów .....w skrócie - kończą się tak: jeżeli nie zatkasz jakoś drastycznie wylotu spalin, to backbox nie powinien wpływać na osiągi auta, nie wymusza też ponownego remapu komputera. ... zmienia się dźwięk i co za tym idzie Twoje wrażenie, że jedziesz szybciej lub wolniej niż poprzednio. Co innego w N/A - tam wydech jest bardziej istotny. W aucie z turbiną możesz z tłumikiem kombinować jak Ci się podoba, a remap zalecany jest przy wywalaniu katalizatorów. A jeśli nie remap, to przynajmniej fachowa kontrola parametrów pracy ... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
gucio1200 Posted August 12, 2014 Author Share Posted August 12, 2014 (edited) Pomuk leci ! Masz u mnie piwo @piter, jak będziesz we Wro ! Czyli najprawdopodobniej była to Bena... No ale... zobaczymy jak będzie jutro . Edited August 12, 2014 by gucio1200 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now