sc00by Opublikowano 24 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2014 (edytowane) od jakiegoś czasu coś koło 2-3 tygodnie zauważyłem że auto ma niedosyt mocy , nieważne na jakim biegu po przekroczeniu 3000 RPM włącza się turbo , czuć moc ewidentnie ten przyjemny docisk do fotela jednak powyżej 4k jest efekt jak by auto chciało więcej mocy ale się dławi i wciśnięcie gazu do deski nic nie daje obroty stają około 5k i tyle a auto się nie chce "wydrzeć" do przodu tylko przymula... czy w takim razie turbo już się posypało czy szukać przyczyny gdzie indziej ?? Pozdrawaim Edytowane 24 Lipca 2014 przez sc00by Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siewcu Opublikowano 24 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2014 komputer i diagnostyka - trzeba posprawdzać co się dzieje, inaczej to wróżenie z fusów. może być przepływomierz, może być kilka innych rzeczy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fabio Opublikowano 25 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2014 Moze byc milon rzeczy ale na 99% to nie Turbo.walniety przeplywomierz, podnieta swieca, kable zaplonowe, albo spadł lub przetarł jakiś gumowy wezyk powietrzny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 25 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2014 ja mam podobnie ale przy 6 tysiącach, i wiem że wina to kable wysokiego napięcia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sc00by Opublikowano 25 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2014 witam w sumie informacja dobra że raczej nie turbo... ale czy w przypadku problemów z zapłonem silnik nie pracował by nie równo ?? u mnie na wolnych jest bardzo gładko i równo cały czas trzyma obroty ale kilka razy miałem problem z odpaleniem silnika, a dokładnie po starcie nie pracował jak powinien równo tylko był jakby zdławiony i jak by jakis cylinder nie działał dopiero po chwili wskakiwał na obroty i słychać było ze pracuje OK. co do przepływki to ostatni był na diagnostyce i ponoć wszystko OK, a czy sam mogę za pomocą OBDII bluetooth sam dokonać pomiarów + jakiś soft czy trzeba mieć np Tactrixa i specjalistyczny soft ? Tak czy siak jutro sprawdzę świece bo nie były wyciągane odkąd mam auto, może tam coś jest... dzięki i pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siewcu Opublikowano 25 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2014 może być tak, że zdmuchuje iskrę na wysokich obrotach na przykład. a jak chcesz coś mierzyć, to tani kabel VAG KKL + laptop + RomRaider/FreeSSM i posprawdzasz. interfejs można kupić za jakieś 25 zł... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 26 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2014 sc00by to jest objaw problemu z zapłonem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sc00by Opublikowano 27 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2014 Tak sobie przypomniałem że kiedyś miałem a raczej mój tata miał Audi 80 '91 i tam było tak samo jak u mnie i to było coś z zapłonem więc mam nadzieję że u mnie też. na dniach odkręcę świece i może je wymienię profilaktycznie, gorzej będzie z kablami bo nie wiem jak je sprawdzić. no i po za tym postaram się zrobić test jak wspomniał kolega siewcu mam też przy okazji pytanie jakie świece są odpowiednie czy PFR7G czy PFR6G bo czytałem różne opinie. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się