Jump to content

Dobra Pany cos o Rs 99


rotti

Recommended Posts

Kupilem bryke w zeszlym roku, jestem 3 wlascicielem. Samochod z USA przeplywomierz i osprzet silnika nie zmieniony. Aktualnie bryka posiada inny silnik z turbina ej 20.Poprzednik wymienil 2 silniki w sprzecie ale jezdzil wyczynowo w kjs itd. Z tego co slyszlame to stukal mu silnik i od razu wymienial blok. Ja teraz borykam sie z pewnym problemem. A mianowicie mam problem z przeplywomierzem. Bryka nierowno pracuje na rozgrzanym silniku i mocno szarpie, aktualnie nim nie jezdze. Teraz pytanie czy przeplywomierz mam kupic ten sam co byl w serii bez turbo na ktorym smigal poprzedni wlasciciel i ja . Pytanie : Czy kupic ten sam przeplywomierz na 3 piny czy zrobic jakas redukcje zeby smigal na wiekszej mieszance i wsadzic np 4 pinowy>? Help

Link to comment
Share on other sites

Dział Techniczny SIP-u,to raczej na te pytania nie odpowie z prostego powodu

 

 

Samochod z USA przeplywomierz i osprzet silnika nie zmieniony. Aktualnie bryka posiada inny silnik z turbina ej 20.

Nie jest to fabryczne auto,tylko przeróbka,czy zrobiona porządnie?To się okaże. :mrgreen:  

Nikt Ci auta przez net nie naprawi,żeby to zrobić trzeba zajrzeć i sprawdzić zakres przeróbek,zmian i wynikających z nich błędów.Zrobić to można jedynie w kumatym warsztacie. ;)

Link to comment
Share on other sites

Wiem, ze kilka osob na tym forum ma Rs'a i mysle, ze tez po przeróbkach wiec help me. Jak miał ktoś taki problem to napiszcie czy tez po pewnym czasie czujnik ten dawal o sobie znac :-) Mam problem z tym przepływomierzem bo jego w pl jest po prostu brak. (czyscielm go, bez skutku). Wiem tez, ze duże jest potrzebowanie na przepływomierze, szkoda tylko, ze w poszczególnych modelach się one roznia   :( Ps. bylerm w 3 warsztatach i jedni byli już gotowi sprawdzać panewki itd... wiec oszczędzam sobie bolu  piszac tu :P 

Edited by rotti
Link to comment
Share on other sites

Ty już nie masz RS-a,tylko 2,0 turbo.Masz wymienioną razem z silnikiem wiązkę i sterownik,przynajmniej tak powinno być aby silnik turbo pracował poprawnie.

Powodów niedomagania i nierównej pracy silnika może być całe mnóstwo,od jakichś nieszczelności do niedomagania jakiegoś czujnika.Silników EJ20 z turbo też jest parę.Co rozumiesz przez osprzęt?Naprawdę został z 2,5N/A? :huh:

Trzeba to dobrze zdiagnozować i przede wszystkim rozeznać się jak to jest poskładane,dlatego polecam ogarnięty warsztat.Trafiłeś widocznie na nieodpowiednie do tej pory,ale w stolicy masz spory wybór dobrych warsztatów. ;)

Link to comment
Share on other sites

Potrzebuje przeplywomierz  o nr. 22680AA271A36-612R71 . Teraz mam kolejne  pytanie. Czy obojetnie jakis inny przeplywomierz o nr. poczatkowych 22680AA na 3 pinach bedzie smigal bez problemow w moim sprzecie? Ktos cos wie? Bo znalazlem niby pasujacy od maximy i infiniti :P 

Link to comment
Share on other sites

Dzisiaj po wqrwieniu sie na kilku wachowcow ktorzy nie mieli dla mnie czasu badz tych ktorzy nie wiedzieli gdzie grzebac postanowilem sam zajac sie subaryna i ja naprawilem. Przyczyna byl silniczek krokowy i czujnik od przepustnicy. Przeplywomierz okazal sie dobry. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...