Sławek Plichta Opublikowano 7 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2014 Witam, Zakupiłem w maju Legacy 2.0 benzyna 167 KM 2006 rok 110 000km przebiegu i od razu założyłem do niego gaz i hak. Musiałem niestety poczekać ze zmianą rozrządu. Teraz czas wymiany nadszedł i mam pytania: 1) Czy przy jego wymianie regulować zawory? W http://www.autogaztechnik.pl polecili mi regulować zawory i wycenili mi całą zabawę na 2500zł, żeby porównać cenę zadzwoniłem do firmy http://www.oesserwis.pl i powiedzieli, że zrobić sam rozrząd, z zaworami poczekać 40 tyś km i wycenili rozrząd bez pompy na 1400 zł. Pytanie kogo podejście jest prawidłowe? 2) Wiem, że nikt mi jednoznacznie nie odpowie, ale potrzebuję auta a terminy do obu serwisów oscylują w granicach początku sierpnia, no i zastanawiam się czy mogę jeździć z tym rozrządem który jest w aucie od początku jego istnienia? 3) Są jeszcze jakieś warsztaty które lubują się w subaru w trójmieście? Dzięki za pomoc i pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlody460 Opublikowano 7 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2014 Rozrząd to raczej mus.Trochę bym się bał.Ja w moim zmieniłem dużo wcześniej,ale to z racji tego ,że ma dopiero 57tys ,a 7 lat mineło. Z zaworami bym poczekał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tummi Opublikowano 7 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2014 (edytowane) Sprawdz luzy - do tego nie trzeba sciagac silnika, zaplacisz ~300zl. Rozrzad - robilem bez pompy przy 105.000, przy 185.000 zrobilem z pompa - tak szybko tylko dlatego, ze silnik byl prawie wyjety. Jesli masz taka sama pompe jak ja, to kaplica - zamiennikow brak, tylko oryginal w ASO (550zl). Pompa ma 2 przeciwległe króćce wody, wersje z 3 króćcami podobno można przerobić poprzez zaślepienie jednego z nich. Zreszta byl o tym watek z niezlymi fotkami http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/66475-pompa-wody-forester/ Mam jeszcze liste czesci, moze Ci sie przyda: Pasek rozrządu 13028AA240 Mitsuboshi 281YU30 Napinacz paska rozrządu 13033AA042 NTN GT381.02 Rolka zębata 13085AA080 Koyo E57004 (powinna też pasować NTN GE381.00) Rolka prowadząca dwurzędowa 13073AA142 Koyo EJ5703 (powinna pasować też NTN GE381.01) Rolka prowadząca mała 13073AA230 NTN GT381.04 Rolka prowadząca jednorzędowa 13073AA180 NSK 60TB0648E (powinna też pasować NTN GE381.01) Pompa wody 21111AA310 (21111AA250, 21111AA270 - nie pasują) Uszczelka pompy wody 21114AA051 T. Edytowane 7 Lipca 2014 przez Tummi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
valdiiaga Opublikowano 7 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2014 Rozrząd koniecznie ,z pompą jak jest wszystko ok to możesz wstrzymać się do następnej wymiany rozrządu. Ale czy to nie profanacja mieć na wierzchu i nie wymienić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się