pawlaswrc Opublikowano 6 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2014 Będę zakładał na przód złote Brembo. Zaciski mają odpowietrzniki po wewnętrznej i zewnętrznej stronie. Jaka jest prawidłowa kolejność odpowietrzania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel320ce Opublikowano 6 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2014 Moje odpowietrzaliśmy na podnośniku i było bez różnicy od którego zaczniesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornik Opublikowano 6 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2014 Z tego co mi wiadomo: 1-prawy przód, 2-lewy tył, 3-lewy przód, 4-prawy tył Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawlaswrc Opublikowano 6 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2014 @@kornik, To też cenna informacja, ale pytałem o kolejność odpowietrzników na przednim zacisku. Pytam dlatego, że Brembo mają po dwa odpowietrzniki, a do tej pory miałem tylko zaciski z jednym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel320ce Opublikowano 6 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2014 Jak pisałem nie ma różnicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 6 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2014 Ja bym odpowietrzył zewnętrzny, pózniej wewnętrzny i jeszcze raz zewnętrzny. Wtedy masz pewność, że jak zostało trochę powietrza w przewodach, to się go pozbyłeś . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się