Tinuviel Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Przepraszam za odkopanie tematu, ale szukając w googlach odpowiedzi trafiam właśnie tutaj. Czy mógłbym uzyskać więcej informacji na temat: - inne przeniesienie napędu (łacznie z przełożeniami dyfrów) - inna wiskoza centralnego dyfra, wiskoza tylego dyfra tylko w WRX O ile różnice polegające na braku turbo, zmianach w zawieszeniu czy w skrzyni wydają się oczywiste i dobrze opisane w wielu miejscach o tyle sprawa napędu już nie jest tak oczywista, a temat mnie bardzo ciekawi. Konkretnie mam na myśli MY06. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2014 W GX w zależności od karoserii skrzynia manualna była 5 biegowa, lub 5 - biegowa + redukcja ( kombi ). Przełożenia: 1 - 3,45 2 - 2,06 3 - 1,45 4 - 1,09 5 - 0,83 Dyferencjał 3,9 WRX - skrzynia 5 biegowa 1 - 3,45 2 - 1,95 3 - 1,37 4 - 0,97 5 - 0,74 Dyferencjał 4,11 ( z ograniczeniem poślizgu sprzęgłem wiskotycznym ). Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geras Opublikowano 7 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2014 Przepraszam za odkopanie tematu ale czy zawieszenie z STI MY03 będzie pasować do GX wagon z 2001 roku ? Chodzi mi o kwestie mocowania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 10 Października 2014 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 10 Października 2014 czy zawieszenie z STI MY03 będzie pasować do GX wagon z 2001 roku ? Już ze względu na inny rozstaw kół raczej nie ( limuzyna była szersza od kombi ). Co do samych punktów mocowania, niestety nie wiem. Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi