Jump to content

SPRZEDAM GT


Guest

Recommended Posts

Witam,

 

W zwiazku z zaistaniala sytuacja... ( na gwiazdke bede robil sobie prezent pod postacia STI ) chcem szybko sprzedac GT cena wywolawcza to 59 000 ale z chetnymi jestem gotow do sporych negocjacji ( tylko na miejscu po przejechaniu i obejrzeniu auta ) tu jest troche fotek... i krotka historia auta :

 

http://www.subaru.greatnow.com/

 

to moj nr gg : 4620829

to komórka : 602 223 792

to mail : sunnychris@op.pl

 

dzwoncie, piszcie... jakos sie dogadamy :twisted:

Link to comment
Share on other sites

Zmobilizuje potencjalnych nabywcow i do Subaru dodaje GRATIS

zmieniarke oraz radio Panasonic. 8) Wszystko jest na gwarancji, kupilem miesiac temu ale jeszcze nie zdarzylem zamontowac. :shock: Czy teraz ktos sie polakomi :?: :wink:

Link to comment
Share on other sites

coś dla ThanJu

SUBARU LEGACY COMBI

cena: 21.5 tys. zł

rocznik: 94

silnik: 2.0 TURBO

przebieg: 157 tys. km

kolor: czarny metalic

opis: radioodtwarzacz, szyberdach, ABS, wspomaganie kierownicy, klima, aluminiowe felgi, elektrycznie sterowane lusterka, elektryczne sterowanie szyb, alarm, centralny zamek z pilotem, 4x4, 200 KM, bezwypadkowy, atrakcyjny wygląd

ogłoszenie z dnia: 2003-12-16

 

http://www.gieldasamochodowa.com/oglosz ... id=1378579

Link to comment
Share on other sites

to legacy do 92, skladak 94. wyglada troche jak karawan :lol: ,

bo szyby ma czarne. technicznie w dobrym stanie. nowe sprzeglo,

amortyzatory, samoregulacja itd. z tego co pamietam to opony na wykonczeniu,

zarowno zimowe jak i letnie. lakier do poprawek.

auto mialo jakies zarysowania, delikatne wgiecia i bylo poprawiane.

niestety kilka elementow nie prezentuje sie elegancko, ponoc wadlliwy podklad.

jedno czego po jezdzie moge byc pewny, to fakt ze nie jest

to "zmeczona sztuka", "pasc" czy jeszcze cos innego :wink: .

 

pozdrowienia,

abt

Link to comment
Share on other sites

UWAGA

 

Do konca tego roku jestem chetny do naprawde duzego upustu i bonusow, tak wiec jesli ktos powaznie mysli o GT taka okazja moze sie nie powtorzyc 8) ( radio i zmieniarka czeka, o GT nie wspomne :lol: )

 

602 223 792 - dzwoncie, napewno sie dogadamy

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Wporzadku, masz chyba racje ze to nie jest najlepsze miejsce na ogloszenie... zreszta tu i tak malo sie kupujacych kreci... jak kogos to interesuje to najwiecej osob dzwoni i mowi ze ogloszenie widzialo na trader.pl lub subaru.pl.

 

Jesli jest taka mozliwisc to prosze skasowac ten post z ogloszeniem.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...