roody Opublikowano 17 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2014 Chodzi o parkowanie tyłem po łuku. Czy TTTM czy to coś poważnego. Mój forek to 2.0xt my2003 Nie miałem wcześniej auta ze stałym napędem na 4 koła i stąd moje pytanie. ASO maglowało go ostro przed zakupem i jedyne co wytkneli to to, że łączniki stabilizatorow niedługo do wymiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rederyk Opublikowano 17 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2014 Może to być niestety sprzęgło wiskotyczne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slonex Opublikowano 17 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2014 ew. przegub zew. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mavvverick Opublikowano 17 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2014 Zrób jeden test jeszcze - ale to po przejechaniu jakiegoś sensownego dystansu, możesz też auto mocniej pogonić po zakrętach, następnie zjedź na market (ważne żeby był napęd dobrze dogrzany - dlatego ja się w moim nie kapnąłem że coś jest nie tak bo za mało przejechałem) i kręć do oporu prawo/lewo i tocz się - jak będzie szarpało i klikało w obu położeniach (P/L) tak jakby samochód się ślizgał przodem i będzie "klikało" przy ruszaniu to wiskozę masz zatartą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roody Opublikowano 17 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2014 czy jak jest coś z wiskozą to będzie szarpało na łukach również przy jeździe do przodu? U mnie tylko poszarpuje na wstecznym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mavvverick Opublikowano 17 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2014 (edytowane) tak, zobacz PW ode mnie. To może być początek końca wiskozy, ale też może być półoś jak kolega pisał bądź któreś z łożysk - wał, skrzynia. Edytowane 17 Marca 2014 przez mavvverick Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roody Opublikowano 17 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2014 Dzięki za wyczerpujące info. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
katowiczanin Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2016 A u mnie dla odmiany problemem okazały się nie półosie, ani wisko tylko dwa łożyska w skrzyni biegów. Dziwne jakie to ma przełożenie, ale po ich wymianie objawy uskakiwania auta ustąpiły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daroot Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Jeżeli to turbo i ma szperę na tylnym dyfrze, tak jak mój - to jest to normalny objaw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się