roody Posted March 17, 2014 Share Posted March 17, 2014 Chodzi o parkowanie tyłem po łuku. Czy TTTM czy to coś poważnego. Mój forek to 2.0xt my2003 Nie miałem wcześniej auta ze stałym napędem na 4 koła i stąd moje pytanie. ASO maglowało go ostro przed zakupem i jedyne co wytkneli to to, że łączniki stabilizatorow niedługo do wymiany. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rederyk Posted March 17, 2014 Share Posted March 17, 2014 Może to być niestety sprzęgło wiskotyczne Link to comment Share on other sites More sharing options...
slonex Posted March 17, 2014 Share Posted March 17, 2014 ew. przegub zew. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mavvverick Posted March 17, 2014 Share Posted March 17, 2014 Zrób jeden test jeszcze - ale to po przejechaniu jakiegoś sensownego dystansu, możesz też auto mocniej pogonić po zakrętach, następnie zjedź na market (ważne żeby był napęd dobrze dogrzany - dlatego ja się w moim nie kapnąłem że coś jest nie tak bo za mało przejechałem) i kręć do oporu prawo/lewo i tocz się - jak będzie szarpało i klikało w obu położeniach (P/L) tak jakby samochód się ślizgał przodem i będzie "klikało" przy ruszaniu to wiskozę masz zatartą. Link to comment Share on other sites More sharing options...
roody Posted March 17, 2014 Author Share Posted March 17, 2014 czy jak jest coś z wiskozą to będzie szarpało na łukach również przy jeździe do przodu? U mnie tylko poszarpuje na wstecznym. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mavvverick Posted March 17, 2014 Share Posted March 17, 2014 (edited) tak, zobacz PW ode mnie. To może być początek końca wiskozy, ale też może być półoś jak kolega pisał bądź któreś z łożysk - wał, skrzynia. Edited March 17, 2014 by mavvverick Link to comment Share on other sites More sharing options...
roody Posted March 17, 2014 Author Share Posted March 17, 2014 Dzięki za wyczerpujące info. Link to comment Share on other sites More sharing options...
katowiczanin Posted April 11, 2016 Share Posted April 11, 2016 A u mnie dla odmiany problemem okazały się nie półosie, ani wisko tylko dwa łożyska w skrzyni biegów. Dziwne jakie to ma przełożenie, ale po ich wymianie objawy uskakiwania auta ustąpiły. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daroot Posted April 11, 2016 Share Posted April 11, 2016 Jeżeli to turbo i ma szperę na tylnym dyfrze, tak jak mój - to jest to normalny objaw. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now