Jahrek Opublikowano 16 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2014 Wiem jakie zmiany wprowadzono w nowszym modelu i czym ogólnie się różnią te dwa modele, ale ciekawy jestem czy wiele jest części MY98, które nie można zamienić z tymi z nowszego modelu MY99/00 (np. słynna przepływka) i jak jest z ich dostępnością. Części zamiennych do klasyka MY99/00 jest dużo na rynku, ze starszymi wydaje mi się, że jest gorzej. Drugie pytanie to czy w nowszym klasyku wyeliminowano jakieś bolączki starszego modelu? A może jest odwrotnie i w MY99/00 coś częściej pada niż w MY98. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel320ce Opublikowano 16 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2014 Też mnie to ciekawi bo mam zamiar za jakiś czas kupić GT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bryku Opublikowano 16 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2014 Drugie pytanie to czy w nowszym klasyku wyeliminowano jakieś bolączki starszego modelu? A może jest odwrotnie i w MY99/00 coś częściej pada niż w MY98. Częściej pada przepływka 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jahrek Opublikowano 17 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2014 Częściej padają w MY00? Pewnie dlatego przepływka do niego jest sporo tańsza i łatwiej dostępna Coś jeszcze zmieniło się na lepsze lub gorsze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4mamut Opublikowano 17 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2014 Też mnie to ciekawi bo mam zamiar za jakiś czas kupić GT Celuj od 99 do 00. Jak dla mnie to WRX w budzie GC8. Jest tam sporo zmian z tych ciekawszych o których jest najmniej info. 1. Skrzynia TY752 na 4 śruby zastąpiona serią TY754 na śrub chyba 6 czy 8. Serią staje się przełożenie 3.9 zamiast 4.11 2. Tylne tarcze wentylowane grubość 18 mm 3. Tylna wiskoza wg mnie na gorszą ale za to symetryczne półosie tylne. Nie ma już podwójnego freza na prawej półosi. 4. Centralna wiskoza - niby to samo 4 kgf, ale zmienił się kształt. Nie pamiętam ale chyba również wałki w dupce skrzyni, 5. Licznik elektroniczny zamiast na linkę. 6. Możliwość programowania ECU 7. Zmiana oznaczeń silników z EJ20 an EJ205 itd......218 KM + cała reszta jak czterotłok na 294 mm, lampy clear, białe zegary etc, deska itd do znalezienia w necie. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Corax Opublikowano 17 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2014 Ja dodam od siebie: IACV trafiło do jednej obudowy z przepustnicą, cewka jest trochę inaczej umieszczona więc kable zapłonowe będą miały inne długości, ICek ma inne wyprowadzenie na DV,Skrzynia niby ma wytrzymalszą obudowę i łożyska (o większej średnicy chyba). Białe zegary są w my98 też, poduszka na kierownicy ma chromowy napis MOMO a nie czarny. Zresztą część tej wiedza można uzyskać ze zdjęć z sieci więc polecam własny research. MY99/00 ma 4-tłoczek ? a jak się on ma do hebli z bloby ? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 17 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2014 MY99/00 ma 4-tłoczek ? a jak się on ma do hebli z bloby ? to jest to samo. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Corax Opublikowano 17 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2014 No to to jest bardzo miła informacja łatwiej będzie w razie czego znaleźć, masz + Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jahrek Opublikowano 18 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2014 Bryku, 4mamut, Corax Dzięki za odpowiedzi O to właśnie mi chodziło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Esc Opublikowano 18 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2014 hmm ja z jednej strony się cieszyłem z końcówki serii, bo właśnie mocniejszy silnik, nowy lift zegary itd, obd2 i takie tam. Ale teraz widzę trochę problemów choć mam nadzieję że poczytam i mi się wyklaruje. A mianowicie odb2 jest ale laczyc sie nie chce, silnik w moim przypadku 1.6 ale nie ej16 tylko ej161 i jak potrzeba manuala to nie ma to znaczy jest ale albo już nie do tej budy albo jeszcze nie do tego silnika, tak samo delikatny problem z szukaniem części w sklepach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1986 Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2014 (edytowane) Kierownica z GT MY99 razem z poduszką będzie pasowała do MY98 czy etam ?? 2 opcja. Czy kierownica z MY99, czy tam WRXa będzie pasowała do MY98 jak kupie samą i zostawie swoją poduszke ?? Edytowane 2 Kwietnia 2014 przez Bartek1986 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się