Jahrek Posted March 16, 2014 Share Posted March 16, 2014 Wiem jakie zmiany wprowadzono w nowszym modelu i czym ogólnie się różnią te dwa modele, ale ciekawy jestem czy wiele jest części MY98, które nie można zamienić z tymi z nowszego modelu MY99/00 (np. słynna przepływka) i jak jest z ich dostępnością. Części zamiennych do klasyka MY99/00 jest dużo na rynku, ze starszymi wydaje mi się, że jest gorzej. Drugie pytanie to czy w nowszym klasyku wyeliminowano jakieś bolączki starszego modelu? A może jest odwrotnie i w MY99/00 coś częściej pada niż w MY98. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pawel320ce Posted March 16, 2014 Share Posted March 16, 2014 Też mnie to ciekawi bo mam zamiar za jakiś czas kupić GT Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bryku Posted March 16, 2014 Share Posted March 16, 2014 Drugie pytanie to czy w nowszym klasyku wyeliminowano jakieś bolączki starszego modelu? A może jest odwrotnie i w MY99/00 coś częściej pada niż w MY98. Częściej pada przepływka 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jahrek Posted March 17, 2014 Author Share Posted March 17, 2014 Częściej padają w MY00? Pewnie dlatego przepływka do niego jest sporo tańsza i łatwiej dostępna Coś jeszcze zmieniło się na lepsze lub gorsze? Link to comment Share on other sites More sharing options...
4mamut Posted March 17, 2014 Share Posted March 17, 2014 Też mnie to ciekawi bo mam zamiar za jakiś czas kupić GT Celuj od 99 do 00. Jak dla mnie to WRX w budzie GC8. Jest tam sporo zmian z tych ciekawszych o których jest najmniej info. 1. Skrzynia TY752 na 4 śruby zastąpiona serią TY754 na śrub chyba 6 czy 8. Serią staje się przełożenie 3.9 zamiast 4.11 2. Tylne tarcze wentylowane grubość 18 mm 3. Tylna wiskoza wg mnie na gorszą ale za to symetryczne półosie tylne. Nie ma już podwójnego freza na prawej półosi. 4. Centralna wiskoza - niby to samo 4 kgf, ale zmienił się kształt. Nie pamiętam ale chyba również wałki w dupce skrzyni, 5. Licznik elektroniczny zamiast na linkę. 6. Możliwość programowania ECU 7. Zmiana oznaczeń silników z EJ20 an EJ205 itd......218 KM + cała reszta jak czterotłok na 294 mm, lampy clear, białe zegary etc, deska itd do znalezienia w necie. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Corax Posted March 17, 2014 Share Posted March 17, 2014 Ja dodam od siebie: IACV trafiło do jednej obudowy z przepustnicą, cewka jest trochę inaczej umieszczona więc kable zapłonowe będą miały inne długości, ICek ma inne wyprowadzenie na DV,Skrzynia niby ma wytrzymalszą obudowę i łożyska (o większej średnicy chyba). Białe zegary są w my98 też, poduszka na kierownicy ma chromowy napis MOMO a nie czarny. Zresztą część tej wiedza można uzyskać ze zdjęć z sieci więc polecam własny research. MY99/00 ma 4-tłoczek ? a jak się on ma do hebli z bloby ? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
tzd Posted March 17, 2014 Share Posted March 17, 2014 MY99/00 ma 4-tłoczek ? a jak się on ma do hebli z bloby ? to jest to samo. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Corax Posted March 17, 2014 Share Posted March 17, 2014 No to to jest bardzo miła informacja łatwiej będzie w razie czego znaleźć, masz + Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jahrek Posted March 18, 2014 Author Share Posted March 18, 2014 Bryku, 4mamut, Corax Dzięki za odpowiedzi O to właśnie mi chodziło. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Esc Posted March 18, 2014 Share Posted March 18, 2014 hmm ja z jednej strony się cieszyłem z końcówki serii, bo właśnie mocniejszy silnik, nowy lift zegary itd, obd2 i takie tam. Ale teraz widzę trochę problemów choć mam nadzieję że poczytam i mi się wyklaruje. A mianowicie odb2 jest ale laczyc sie nie chce, silnik w moim przypadku 1.6 ale nie ej16 tylko ej161 i jak potrzeba manuala to nie ma to znaczy jest ale albo już nie do tej budy albo jeszcze nie do tego silnika, tak samo delikatny problem z szukaniem części w sklepach. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bartek1986 Posted April 2, 2014 Share Posted April 2, 2014 (edited) Kierownica z GT MY99 razem z poduszką będzie pasowała do MY98 czy etam ?? 2 opcja. Czy kierownica z MY99, czy tam WRXa będzie pasowała do MY98 jak kupie samą i zostawie swoją poduszke ?? Edited April 2, 2014 by Bartek1986 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now