Skocz do zawartości

Jakie zawieszenie do Imprezy GT


Taki tam Karol

Rekomendowane odpowiedzi

Witam forumowiczów :) Jestem tu nowy, więc od razu przepraszam za mój braku profesjonalizmu w tworzeniu posta(wybaczcie też jeżeli temat zaczynam w złym dziale :P).

 

Posiadam GTka 2000r. z seryjnym zawieszeniem, które było po zakupie wzmocnione na zasadzie wsadzenia poliuretanów, wymiany łączników stabilizatorów itd. - bez żadnych modów. 

 

Proszę o poradę w wybraniu zawieszenia(amortyzatorów, sprężyn) tak aby auto nadawało się do ciężkich warunków jakie panują na KJSach- przynajmniej w moim mieście. Chodzi o to, żeby auto lepiej sprawdzało się na wybojach podczas treningów, musi być wyżej oraz sztywno.

 

Jeśli chodzi o budżet to rozpatruje dwie opcję: droższa czyli gwint - i tutaj na ile oplacalne będzie wydanie tak dużej sumy, ąby mieć regulację wysokości, oraz wersja tańsza bez gwintu, czyli wyższe sprężyny i amortyzator.

 

Fajnie by było, żeby samochód nie był przesadnie wysoki, bo straci trochę na asfalcie po którym też zamierzam jeździć, no i jest go sporo na KJSach. Obecnie to na treningach w lesie gdzie jest trochę wybojów zdarza się, że opona przyszoruje nadkolę, a podwozie jest za nisko aby nie zahaczać przy większych nierównościach.

 

Dzięki z góry :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...