Skocz do zawartości

Taki tam Karol

Nowy
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Podlasie
  • Auto
    Subaru GT 2000

Osiągnięcia Taki tam Karol

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. a jaką szperę byście polecili? Chodzi o markę, i gdzie ją kupić? nie-ASO ma jakąś firmy Carbontec bodajże za 5k zł :/ trochę drogo
  2. Witam, chciałbym kupić tylny dyfer do GTka 99. Jeżdżę w miejscowych rajdach i problem z Gtkiem mam taki, że jest on dla mnie trochę "nieprzewidywalny", może nie jestem topowym kierowcą, ale wiele osób powtarzało mi to samo co ja zauważyłem. Auto nie zawsze zachowuje się tak samo :/ Postanowiłem, więc zainwestować w zmiany w napędzie. Czy warto rozpoczynać od wymiany tylnego dyfra na szperę, które zapnie troche tył? Chciałbym aby auto po dodaniu gazu trochę bardziej miało charakterystykę tylnonapędówki, a przednie ośka wyciągała z problemów Nie mam rozbudowanej wiedzy technicznej i mało czasu na czytanie teorii, więc pytam: Co zrobić aby Gtek prowadził się lepiej niż jest to w serii i był bardziej przewidywalny? Wiem, że po montażu szpery na tyle, może zacząć brakować i centralnego i przedniego dyfru, co też przewiduję w przyszłości(jeśłi korzyści będą wymierne), na razie ze względów finansowych planuję tylny dyfer. Zaznaczam, iż auto jest seryjna poza amortyzarotami(KYB) oraz sprężynami Eibacha, tulejami poliuretynowymi oraz nowe łącznikami stabilizatorów
  3. Witam, mam taki problem w Gtku 2000r. Wymieniłem amortyzatory na KYB AGX oraz sprężyny Eibacha. Auto poszło z 3 cm do dołu. Potrzebuje je teraz podnieść. Mechanik z warsztatu proponuje mi przerobienie górnych mocnowań amortyzatorów(podłożenie dystansów) co podniesie auto na obecnej sprężynie o 1,5 do 2cm. Może sie to okazać za mało na warunki w jakich odbywają się KJSy w tym mieście gdzie startuje... Wiem, że oryginalna sprężyna od GTka podniesie lekko auto(moje stare sprężyny już nie pracują odpowiednio) + dystanse to może być nawet do 5 cm w górę, więc super. Moje pytanie, czy są jeszcze jakieś sprężyny, które podniosą GTka stojącego na KYBach? Słyszałem, że te od STI 2001-2004 powinny pasować. Ma ktoś takie informacje? Większe zmiany w zawieszeniu były po 2005 roku dlatego wnioskujemy z kolegą, że da się to założyć. Dzięki za uwagę, pozdtrawiam W sumie już wszystko wiem, poszukuję więc sprężyny os STI 2001-2004 jakby ktoś miał używane to proszę o kontakt. Skasowałbym ten post tylko nie wiem jak można go zamknąć
  4. Dzięki za pomoc na hamulcach się totalnie nie znam, i jak dla mnie to te moje fabryczne od gtka dają radę. Temat się pojawił, bo znajomy miał do sprzedania fajny zestaw hamulców, ale trzeba by było na 18'' feldze jeździć a to bez sensu na kjsy i na zimę. Ceny nowych hamulców też przerażają :/ Gdyby był jakiś rozsądny cenowo zestaw, który wchodzi pod felgę 17'' i jest zdecydowanie lepszy od fabrycznych hamulców to bym się zastanawiał. No, ale że temat jest o felgach, to mogę przypomnieć swoją prośbę. Jeżeli ktoś zna model felgi 17'', który wchodzi do GTka(z KYBami) na pewniaka przy oponach 215 i 225 to chętnie usłyszę opinię Każdą felgę trzeba przymierzyć wiem, ale pewnie jest pare modeli, które są pewne. Dzięki i pozdrawiam
  5. Następny problem jest taki, że w planach jest zmiana hamulców... Noo i marzeniem byłby mieć dwa komplety felg 17''(aby móc manewrować oponami na KJSach i innych imprezach), w które mieszczą się większe zaciski takie jak Prodrive czy Brembo. Nie wiem czy w moje obecne felgi zmieszczą się większe hamulce, a co dopiero felgi które zamierzam kupić Nie mam fizycznie nowych hamulców ani nowych felg, a najlepiej byłoby jakby wszystko do siebie pasowało I jak tu żyć Panie premierze?
  6. Dzięki za odpowiedź Te felgi Braida są spoko, o ile nie były klejone po ciężkich przeżyciach Szczerze mówiąc byłem przekonany, że mam oryginalne felgi Subaru, podsyłam fotkę, abyście mogli zobaczyć model felgi. Zapomniałem dodać, że nie mam seryjnego zawieszenia, amory KYBy i sprężyny Eibacha. Gtek minimalnie obcierał o amorek tylnymi kołami przy 225/45 i trzeba było założyć dystanse 2mm. Z przodu obciera od wewnątrz przy maksymalnym skręcie, ale wyprofilować nadkola też się da oczywiśćie Nie zależy mi tak strasznie na jeżdżeniu na rozmiarze 225/45, no ale takie opony mam obecnie(koło wizualnie wygląda na za duże w nadkolu). Jeżeli te felgi Braida z ET 45 są dobre i śmigały w GTku na oponach 205-225 to jestem nimi zainteresowany może uda się dogadać. A tak wygląda felga o której mówiłem(na zdjęciu jest już opona 215/45, bo muszę oszczędzać tamte ):
  7. Witam, od pół roku jestem posiadaczem Subaru Imprezy GT(GCA, rocznik 2000, sedan). Startuje nim w okręgowych rajdach najniższych kategorii. W moim GT-ku są fabryczne, aluminiowe(srebrne) felgi od Subaru, rozmiar 17'' 5x100 ET 53 szer. 7'' jeśli dobrze pamietam. Opony jakich używam to 215/45/17 obecnie. Ostatnio na rally sprincie jeździłem na semislickach TOYO R1R 225/45/17 i przycierałem nimi o nadkola podczas dohamowań i silnych skrętów kierownicą. Moje pytanie jest następujące: Czy ktoś zna model felgi 17'' rajdowej koloru białego(szprychówka takich marek jak OZ, Speedline, Arcasting, Compomotive, Spraco itp.), która na 100% będzie pasować do GTka? Najważniejsze, aby byla dobrze dopasowana, nie wystawała za obrys samochodu i nie obcierała na rozmiarze 215/45/17. Jeśli na większej oponie też da radę to by było podwójnie super z góry dziękuję za poradę
  8. Witam forumowiczów Jestem tu nowy, więc od razu przepraszam za mój braku profesjonalizmu w tworzeniu posta(wybaczcie też jeżeli temat zaczynam w złym dziale ). Posiadam GTka 2000r. z seryjnym zawieszeniem, które było po zakupie wzmocnione na zasadzie wsadzenia poliuretanów, wymiany łączników stabilizatorów itd. - bez żadnych modów. Proszę o poradę w wybraniu zawieszenia(amortyzatorów, sprężyn) tak aby auto nadawało się do ciężkich warunków jakie panują na KJSach- przynajmniej w moim mieście. Chodzi o to, żeby auto lepiej sprawdzało się na wybojach podczas treningów, musi być wyżej oraz sztywno. Jeśli chodzi o budżet to rozpatruje dwie opcję: droższa czyli gwint - i tutaj na ile oplacalne będzie wydanie tak dużej sumy, ąby mieć regulację wysokości, oraz wersja tańsza bez gwintu, czyli wyższe sprężyny i amortyzator. Fajnie by było, żeby samochód nie był przesadnie wysoki, bo straci trochę na asfalcie po którym też zamierzam jeździć, no i jest go sporo na KJSach. Obecnie to na treningach w lesie gdzie jest trochę wybojów zdarza się, że opona przyszoruje nadkolę, a podwozie jest za nisko aby nie zahaczać przy większych nierównościach. Dzięki z góry
×
×
  • Dodaj nową pozycję...