rutra80 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2014 Ostatnio robiono mi instalację ogrzewania lusterek i tylnego przeciwmgielnego oraz uszczelnienia na silniku bo kapał olej z pokrywy rozrządu, teraz po robotach jak włączy się nawiew na szybę lub klimę (ręczna) słychać że kompresor załącza się na kilka sekund, w kabinie da się słyszeć ciche syczenie, po czym kompresor się wyłącza i więcej nie włącza. W momencie gdy włącza się kompresor, na pół sekundy przygasza się oświetlenie deski rozdzielczej czego wcześniej nie było. Szyba odparowuje wyraźnie wolniej (normalnie nie trwa to nawet pół minuty). Czy możliwe że przy wymianie uszczelnień rozrządu/wału np. wyjmowali chłodnicę żeby mieć lepszy dostęp albo rozpinali coś z klimy że mógł uciec czynnik? Czy raczej wygląda to na coś poważniejszego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi