Skocz do zawartości

Legacy III, czujnik temperatury powietrza dolotowego


skgsk88

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Czasami w moim legasiu wyskakuje check engine. Po sprawdzeniu błędów w ecuexplorerze wyszło P0111 czyli błąd czujnika temperatury powietrza dolotowego. Według instrukcji powinien on znajdować się w na filtrze powietrza. Jednak u mnie czegoś takiego nie ma, tam gdzie powinien on być jest tylko tak jakby miejsce przygotowane na niego (obudowa filtra jest taka wypukła i okrągła w tym miejscu) co z resztą widać na zdjęciu (przepraszam za jakość), miejsce oznaczyłem strzałką. Gdzie, jeśli nie tam może on być i co może on powodować bo jakiś dziwnych zachowań samochodu nie zauważyłem

Druga sprawa: co to za ustrojstwo na dolocie powietrza oznaczone kółkiem?

Sprawa trzecia: czy przedni dyferencjał jest jakby w skrzyni AT czy trzeba do niego olej lać osobno. Jeśli osobno to mniej więcej w którym miejscu powinien być bagnet po szukałem pod filtrem powietrza od strony pasażera i jakoś go nie znalazłem.

Pozdrawiam serdecznie

post-13747-0-56584200-1389903770_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawa trzecia: czy przedni dyferencjał jest jakby w skrzyni AT czy trzeba do niego olej lać osobno. Jeśli osobno to mniej więcej w którym miejscu powinien być bagnet po szukałem pod filtrem powietrza od strony pasażera i jakoś go nie znalazłem
To poszukaj z drugiej strony.

 

Druga sprawa: co to za ustrojstwo na dolocie powietrza oznaczone kółkiem?
Tłumik szmerów.
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten czujnik jest obok rozdzielacza zapłonu na kolektorze dolotowym czyli po środki przykręcony od góry.. Po prawej stronie od rozdzielacza zapłonu pod dwoma kablami wysokiego napięcia (dokładnie pod fajkami kabli, czyli ich początkiem). Przykręcony jest dwoma śrubkami.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten czujnik jest obok rozdzielacza zapłonu na kolektorze dolotowym czyli po środki przykręcony od góry.. Po prawej stronie od rozdzielacza zapłonu pod dwoma kablami wysokiego napięcia (dokładnie pod fajkami kabli, czyli ich początkiem). Przykręcony jest dwoma śrubkami.

I w ASO kosztuje ponad 1000zł a na szrocie 100zł . U mnie poszedł po 150kkm a potem po następnych 180kkm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Koledzy, czujnik odkręciłem, wyczyściłem, błędy wykasowałem. Zobaczymy czy pomoże.

 

@szczur75 Po drugiej stronie mam tylko bagnet od poziomu oleju w skrzyni (Przynajmniej tak wynika mi z instrukcji)

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...