Skocz do zawartości

2korona

Nowy
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Skąd
    Podlaskie

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia 2korona

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. witam. jakie mieliście objawy jak wam padał ten czujnik?umnie żednego błędu nie pokazuje, ale wygląda na to że mam padnięty po parametry zakłamuje o jakieś 25%. legacy 3 99r.2,5L AT
  2. To tak, dzięki dla tych którzy szczerze pomogli, bez zbędbych debilnych odpowiedzi. A dla tych którzy g.. wiedzą i się wypowiadają, to taka odpowiedz.Ja każde auto które posiadam znam od podszewki, nigdy nie jade do majstra, wszystko robie sam.Jak bym chciał zaoszczędzić to bym sprzedał swoją Bmke 740, a subaru kupiłem niedawno i służy mi tylko do worzenia towaru, i chciałem go lepiej poznać, ale tu się nieda najwidoczniej.Ja wiem że, są tacy co sami oleju niepotrafią wymienić.Ale poco się wypowiadać jak sie niema nic mądrego do powiedzenia???????Ale ogólnie kretynizm panuje wszędzie, to i tu. Jeszcze raz dzięki za opowiedzi NORMALNE. [ Dodano: Pon Lip 13, 2009 8:33 pm ] A jeśli chodzi o to jaki bezpiecznik wkładać, to nie pierwszy lepszy, tylko nie mniejszy niż 20A, a dlaczego?Bym powiedział, ale tylu tu mądrych że, napewno wiedzą co może się stać podczas holowania jakby był za mały bezpiecznik.
  3. jaja, naprawde tu nikt nic niewie, jak już coś to nie tryb Serwisowy, tylko to jest do cholowania auta, bo aut z automatem niemożna cholować, podnoszą ci przód auta odłanczają za pomocą bezpiecznika tylny napęd, żeby nieuszkodzic skrzyni.Ale skoro daje sie tak jeżdzić, to może i tak można. Prosze o odpowiedz kogoś kto zna sie na mechanice a nie na gramatyce. [ Dodano: Nie Lip 12, 2009 3:43 pm ] Niech ktoś odpowie na na pw, jak niechce pisać tu. emeil: 2korona@wp.pl
  4. Witam.Mam pytanie.Dod maska w Subaru legacy jest miejsce na bezpiecznik 20A, po jego włożeniu mam napęd tylko na przód, tylny się odłancza.Sam próbowalem i tak mam skrzynie AUTOMAt.Świeci się kontrolka FWD i mam napęd tylko na przednią oś.Czy tak można jeździć, i prosze niepiszcie poco mi to, tylko pytam czy można tak jeździć, czy ktoś to praktykował?
  5. O ludzie szlifierka, przecinak.Matko jedyna.Ja myslałem że ktoś coś tu potrafi i poradzi.A i wyraźnie napisałem że gumy będe wymieniał, a nie przegub.Kolego ,,marek-szulczyk,, poco niby niszczyć ten przegub?????- bo nierozumiem?Możesz mnie oświecić? A tak wogule to już to dziś rozebrałem ten przegub, a dla tych którzy by chcieli tak jak ja zrobić to sami.To tak wewnętrzny przegub patrząc od spodu ma przy samej skrzyni ale na przegubie taką jakby zawleczke ktrórą trzeba wybić wtedy można wypchnąć przegub tak jakby ze skrzyni, ale wychodzi on tylko 2-3centymetry, bo dalej koło niepuszcza.Więc najprościej jest wyjąć sworzeń z wahacza i wygiąc amortyzator z tarczą na zewnątrz i wtedy ze skrzyni wyskoczy przegub, nic z niego niewypadnie bo jest on zabezpieczony z jednej strony pierscieniem segera. Tak to zrobiłem ale zanim do tego doszłem to troche mi zeszło.
  6. Witam wszystkich Forumowiczów.Jestem nowym Forumowiczem. Mam zamiar się zabrac za wymianę gum na przegubach wewnętrznych i chciałbym się poradzić was, może ktoś już z was to robił.Czy musze całą półośkę rozpinać?czy jest jakiś sposób inny? Moje Subaru to Legacy 1996r 2,5 Automat
×
×
  • Dodaj nową pozycję...