555marcin Opublikowano 25 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2013 Heloł. Z paskiem: Bez paska: Tak więc dni mojej pompy są raczej policzone. Z tego co wiem, winnym temu może być łożysko. Czy w razie awarii pompy można ubrać tylko alternator w odpowiednio krótszy pasek i jeździć bez wspomagania? Nie ucierpi na tym układ kierowniczy? Oczywiście w przypadku awarii, szybki remont/wymiana pompy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzierzba Opublikowano 26 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2013 (edytowane) Witam, u mnie problem jest taki że na kole pasowym pompy "lata" mi pasek, dodatkowo wykryłem przeciek spod pompy no i jak silnik jest zimny, słyszę pisk, jeszcze do tego kierownica ściąga mi na prawo ;/...chyba pompa się skończyła Edytowane 26 Grudnia 2013 przez Dzierzba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się