555marcin Posted October 25, 2013 Share Posted October 25, 2013 Heloł. Z paskiem: Bez paska: Tak więc dni mojej pompy są raczej policzone. Z tego co wiem, winnym temu może być łożysko. Czy w razie awarii pompy można ubrać tylko alternator w odpowiednio krótszy pasek i jeździć bez wspomagania? Nie ucierpi na tym układ kierowniczy? Oczywiście w przypadku awarii, szybki remont/wymiana pompy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dzierzba Posted December 26, 2013 Share Posted December 26, 2013 (edited) Witam, u mnie problem jest taki że na kole pasowym pompy "lata" mi pasek, dodatkowo wykryłem przeciek spod pompy no i jak silnik jest zimny, słyszę pisk, jeszcze do tego kierownica ściąga mi na prawo ;/...chyba pompa się skończyła Edited December 26, 2013 by Dzierzba Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now