Skocz do zawartości

Forester SF -> pompa wspomagania - jazda bez paska


555marcin

Rekomendowane odpowiedzi

Heloł.

 

Z paskiem:

 

 

Bez paska:

 

 

Tak więc dni mojej pompy są raczej policzone. Z tego co wiem, winnym temu może być łożysko. Czy w razie awarii pompy można ubrać tylko alternator w odpowiednio krótszy pasek i jeździć bez wspomagania? Nie ucierpi na tym układ kierowniczy? Oczywiście w przypadku awarii, szybki remont/wymiana pompy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam, u mnie problem jest taki że na kole pasowym pompy "lata" mi pasek, dodatkowo wykryłem przeciek spod pompy no i jak silnik jest zimny, słyszę pisk, jeszcze do tego kierownica ściąga mi na prawo ;/...chyba pompa się skończyła

Edytowane przez Dzierzba
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...