Skocz do zawartości

Skrzynia do Legacy III 2.0 125 km kombi


adekk

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Jestem początkujący na forum.

Posiadam moje Legacy od pół roku, niestety od jakiegoś czasu ze skrzyni biegów dochodzi nieznośny chrobot. Po oględzinach znawcy stwierdzono wymiankę skrzyni :(

Jej oznaczenie to J3-TY754XRAAB.

Na allegro nie ma niestety żadnej. Podzwoniłem troszkę i nigdzie nie udało mi się jej namierzyć.

Czy jesteście w stanie pomóc?

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze chwile temu był słyszalny tylko przy hamowaniu silnikiem, a teraz juz jest drugi dźwięk, który słychać nawet po wrzuceniu na luz:(

 

Mam opinie dwóch mechaników. Skrzynia do wymiany. Uszkodzony centralny dyfer. Czy ktoś ma jakiś pomysł. W pobliżu raczej nie mam znawcy Subaru. Mało tego u nas jeździ:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Centralny dyfer to nie skrzynia biegów , a mechanizm różnicowy międzyosiowy. Owszem znajduje się na końcu skrzyni, ale można się do niego dostać bez jej demontażu.Centralny dyfer ( wiskoza) można zregenerować, kupić używkę bądź nowy. Napisz skąd jesteś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej. chodzilo mi że jest do wymiany albo skrzynia, albo wiskoza:) Auto odprowadzam do Bosch Service.

Jestem ze Środy wlkp. Nie wiem czy jest tu ktoś w okolicy, kto postawi chociaż poprawną diagnozę dla subaru. Znacie może kogoś w WLKP?

 

Diagnoza - nowa skrzynia. Jakby ktoś miał namiary to przypominam oznaczenie J3-TY754XRAAB.

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników