Skocz do zawartości

automatyczna skrzynia biegów w outbacku 2.5 xt


artykuł

Rekomendowane odpowiedzi

Mam wprawdzie h6 (głównie dlatego że kupiłaś auto na które się czaiłem :P )

ale zdaje się że podobną skrzynię... (choć nie mam łopatek)

 

jeśli wrzucisz "sport" i ręcznie zmienisz bieg to

"w górę" 1-2-3 biegi się nie przełączają same

natomiast w dół 3-2-1 przełączają się same :)

 

natomiast jeśli tylko przesuniesz dźwignię na "sport" ale nie zmienisz biegu ręcznie skrzynia nadal działa w rybie automatycznym i przerzuca w obie "strony" :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki kociou :) , dziś to sprawdzę ale faktycznie może tak być bo ja po przełączeniu na sport nacisnęłam plus na kierownicy i niestety w pewnym momencie skończyły mi się obroty :D a byłam nadal na 1 :) .

 

P.S. żałuj, że nie kupiłeś, warto było :)

 

bo nie kręciłeś do odcinki :twisted:

 

ja kręciłam ale odcinki nie było :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

P.S. żałuj, że nie kupiłeś, warto było :)

Eeee.. co to to nie - H6 rządzi :P

 

szkoda tylko, że pali wtedy 10 l więcej :(

Na pewno aż tyle, może po prostu w trybie "sport" szybciej jeździsz...?

U mnie w mieście pali rzeczywiście ciut więcej (w tym trybie auto lepiej reaguje na gaz i zmienia biegi przy wyższych obrotach) jednak w trasie wręcz przeciwnie - wydaje mi się że pali nieznacznie mniej bądź tyle samo :)

Edytowane przez kociou
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eeee.. co to to nie - H6 rządzi :P

wrzuć zdjęcie tej H6 :)

Na pewno aż tyle, może po prostu w trybie "sport" szybciej jeździsz...? U mnie w mieście pali rzeczywiście ciut więcej (w tym trybie auto lepiej reaguje na gaz i zmienia biegi przy wyższych obrotach) jednak w trasie wręcz przeciwnie - wydaje mi się że pali nieznacznie mniej bądź tyle samo :)

no mi generalnie w mieście pali około 15-16l benzyny a na SPORCIE pali ponad 20l :o:), ale faktycznie może jest to trochę spowodowane mocniejszym naciskaniem na pedał gazu :) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy na podnośniku :)

poza tym i (amerykański - bo taki posiadam ) H6 i XT mają:

VTD (Variable Torque Distribution)

45/55 front/rear power split

with Limited Slip rear axle.

(http://www.cars101.com/subaru/outback/outback2005.html)

Edytowane przez kociou
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...