zoowty Opublikowano 6 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2013 Poniewaz skonczyly mi sie amortyzatory a mam ochote pojezdzic troche po luznym Szukam jakiegos rozwiazania Nie chce przy tym wydawac wora kasy Man Takie pomysly: Kupic dystansy na amortyzatory ktore podnosza auto I cal Albo Agx kayaby z inna sprezyna z forka Albo z obka Tylko nie Wiem czy sa kompatybilne Ktos ma jakies sprawdzone pomysly? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 6 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2013 Mój OBK był podnoszony na dystansach. 3 cm. Jednak same dystanse Ci nie pomogą jak masz wyhuśtane amortyzatory. Tylne sprężyny z OBKa 99- czy też 04- nie będą pasowały do Twojego auta - inna jest konstrukcja zawieszenia. Najtaniej to chyba było by założyć używane "nogi" od forczysława, ale SG ma z tył samopoziomowanie. Jeśli AGX to z przodu sprężyna od forestera SG. KYB robi sprężyny tylne do SG do wersji bez SLS. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapic Opublikowano 6 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2013 Kolega @@xt6 podnosil swojego WRXa. Mysle ze bedzie cos wiedzial na ten temat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hefty Opublikowano 6 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2013 (edytowane) Pozwolę sobie wstawić zdjęcie jak wygląda Adama WRX po podwyżce : Szukałem zdjęcia najlepiej odwzorowywującego wyższy prześwit. Edytowane 6 Września 2013 przez Dark Knight Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hati Opublikowano 17 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2013 A jak przy takim podwyzszonym zawiasie ustawia sie kąty? Jest jakas zmiana w stosunku do oryginału? Czy prowadzenie w zakretach mocno sie pogorszylo w porównaniu do serii ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simak_6 Opublikowano 25 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2013 Prowadzenie napewno sie pogorszy ponieważ zmieniasz środek ciężkości samochodu, zalezy do czego chcesz uzywac tego auta jeśli chcesz tylko sprawdzić jak sie bedzie jezdzić podwyzszonym autem to najtanszym sposobem choć najbardziej partyzanckim jest zalozenie gum usztywniajacych do zawieszenia, które wkrecasz miedzy zwoje sprężyn, potrzeba zalozyć ok 3-5szt na jedna sprężyne. Koszta są niewielkie ale jakość i trwałość tej przeróbki daje wiele do życzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 25 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2013 A jak przy takim podwyzszonym zawiasie ustawia sie kąty? Zdecydowanie konieczna jest regulacja geometrii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek Furman Opublikowano 27 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2013 Subarynka Adama na allegro:D http://otomoto.pl/subaru-impreza-jedyny-taki-lift-up-5cm-C29959820.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się