zoowty Posted September 6, 2013 Share Posted September 6, 2013 Poniewaz skonczyly mi sie amortyzatory a mam ochote pojezdzic troche po luznym Szukam jakiegos rozwiazania Nie chce przy tym wydawac wora kasy Man Takie pomysly: Kupic dystansy na amortyzatory ktore podnosza auto I cal Albo Agx kayaby z inna sprezyna z forka Albo z obka Tylko nie Wiem czy sa kompatybilne Ktos ma jakies sprawdzone pomysly? Link to comment Share on other sites More sharing options...
szczur75 Posted September 6, 2013 Share Posted September 6, 2013 Mój OBK był podnoszony na dystansach. 3 cm. Jednak same dystanse Ci nie pomogą jak masz wyhuśtane amortyzatory. Tylne sprężyny z OBKa 99- czy też 04- nie będą pasowały do Twojego auta - inna jest konstrukcja zawieszenia. Najtaniej to chyba było by założyć używane "nogi" od forczysława, ale SG ma z tył samopoziomowanie. Jeśli AGX to z przodu sprężyna od forestera SG. KYB robi sprężyny tylne do SG do wersji bez SLS. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kapic Posted September 6, 2013 Share Posted September 6, 2013 Kolega @@xt6 podnosil swojego WRXa. Mysle ze bedzie cos wiedzial na ten temat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hefty Posted September 6, 2013 Share Posted September 6, 2013 (edited) Pozwolę sobie wstawić zdjęcie jak wygląda Adama WRX po podwyżce : Szukałem zdjęcia najlepiej odwzorowywującego wyższy prześwit. Edited September 6, 2013 by Dark Knight Link to comment Share on other sites More sharing options...
hati Posted September 17, 2013 Share Posted September 17, 2013 A jak przy takim podwyzszonym zawiasie ustawia sie kąty? Jest jakas zmiana w stosunku do oryginału? Czy prowadzenie w zakretach mocno sie pogorszylo w porównaniu do serii ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
simak_6 Posted September 25, 2013 Share Posted September 25, 2013 Prowadzenie napewno sie pogorszy ponieważ zmieniasz środek ciężkości samochodu, zalezy do czego chcesz uzywac tego auta jeśli chcesz tylko sprawdzić jak sie bedzie jezdzić podwyzszonym autem to najtanszym sposobem choć najbardziej partyzanckim jest zalozenie gum usztywniajacych do zawieszenia, które wkrecasz miedzy zwoje sprężyn, potrzeba zalozyć ok 3-5szt na jedna sprężyne. Koszta są niewielkie ale jakość i trwałość tej przeróbki daje wiele do życzenia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
szczur75 Posted September 25, 2013 Share Posted September 25, 2013 A jak przy takim podwyzszonym zawiasie ustawia sie kąty? Zdecydowanie konieczna jest regulacja geometrii. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Przemek Furman Posted September 27, 2013 Share Posted September 27, 2013 Subarynka Adama na allegro:D http://otomoto.pl/subaru-impreza-jedyny-taki-lift-up-5cm-C29959820.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now