ska22 Opublikowano 26 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 Witam Szanowni koledzy.. otoż pisze to was z wielkim problemem a mianowicie w moim subaru imprezie GC 2.0 turbo z 1998 roku zaczeła sie sypać uszczelka pod głowica raz przegoniłem subaru do 240km/h przez jakies 10km pozniej zmiiejszyłem predkość i zauważyłem iż temperatura rosnie mi dośc szybko nie doprowadziłem do max temp ( układ chlodzenia mi sie zapowietrzył) po tej sytuacji pojechałem na sprawdzenie CO2 w układzie chlodzenia no i po dluższym czasie wykazało ze cos już sie dzieje z uszczelką lecz pojedzilem tak 3 dni i ani plynu nie ubywało ani nie grzała sie nie dymiła nic sie z autem nie działo... po miesiacu czasu pierwszy raz mi zadymiła i czuć było plyn chlodniczy wczoraj wieczorem zauwazyłem ze plyn ze zbiorniczka znikł nie wiadomo gdzie . dolałem plynu próba odpalenia cos strzeliło i blokuje silnik rozrząd rozebrany w idealnym stanie a dalej cos jest nie tak ... Czy ktos z was miał podobny objaw? co to moze byc ? czy silnik z WRX 218 ps będzie pasował do mojej Czekam na jakies podopowiedzi koledzy Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 26 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 A wałek korbowym da się obrócoć? Jeśli nie to zapewne korba się wygła... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ska22 Opublikowano 26 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 Szczerze powiem ze nie sprawdzałem bo nie ma takiego klucza nie chce zrobic zadnego obrotu silnika a rozrzad caly Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilos1919 Opublikowano 26 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 (edytowane) nie masz klucza 22 ? to czym ty to ogrnoles ;p ? Edytowane 26 Lipca 2013 przez kamilos1919 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ska22 Opublikowano 26 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 Jutro sprawdzę blokuje silnik po przekreceniu kluczyka nie kreci wcale obudowy rozrzadu rozebralem i nie widac tam nic niepokojącego ale chyba jednak idzie do wymiany motor na JDM ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilos1919 Opublikowano 26 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 zastanow sie na używką ; ) ile robisz rocznie km ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ska22 Opublikowano 26 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 kolo 15-20 tys km dogadany mam silnik jdm urzywany w bardzo dobrym stanie za 3 tys zł wiec chyba sie skuszę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 26 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 urzywany używaj go bardziej świadomie, ale silnik i tak dałbym do rewizji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ska22 Opublikowano 26 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 http://allegro.pl/subaru-impreza-jdm-2-0t-silnik-closed-deck-i3403005250.html ten silnik ludzie podobno zajmuja sie tylko subaru i oni beda mi go zakładali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rghos Opublikowano 26 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 toż to od kolegi z forum zdaję się? Przykro, że tak się stało, ja też w tym roku musiałem zrobić uszczelkę, natomiast objawem było przerywanie w czasie przyspieszania, a bąbelki leciałyyyy. Szkoda, że taki finał Powodzenia! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się