Skocz do zawartości

ska22

Nowy
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Łuków
  • Auto
    Subaru Impreza GC 2.0 Turbo

Osiągnięcia ska22

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. http://allegro.pl/subaru-impreza-jdm-2-0t-silnik-closed-deck-i3403005250.html ten silnik ludzie podobno zajmuja sie tylko subaru i oni beda mi go zakładali
  2. kolo 15-20 tys km dogadany mam silnik jdm urzywany w bardzo dobrym stanie za 3 tys zł wiec chyba sie skuszę
  3. Jutro sprawdzę blokuje silnik po przekreceniu kluczyka nie kreci wcale obudowy rozrzadu rozebralem i nie widac tam nic niepokojącego ale chyba jednak idzie do wymiany motor na JDM ...
  4. Szczerze powiem ze nie sprawdzałem bo nie ma takiego klucza nie chce zrobic zadnego obrotu silnika a rozrzad caly
  5. Witam Szanowni koledzy.. otoż pisze to was z wielkim problemem a mianowicie w moim subaru imprezie GC 2.0 turbo z 1998 roku zaczeła sie sypać uszczelka pod głowica raz przegoniłem subaru do 240km/h przez jakies 10km pozniej zmiiejszyłem predkość i zauważyłem iż temperatura rosnie mi dośc szybko nie doprowadziłem do max temp ( układ chlodzenia mi sie zapowietrzył) po tej sytuacji pojechałem na sprawdzenie CO2 w układzie chlodzenia no i po dluższym czasie wykazało ze cos już sie dzieje z uszczelką lecz pojedzilem tak 3 dni i ani plynu nie ubywało ani nie grzała sie nie dymiła nic sie z autem nie działo... po miesiacu czasu pierwszy raz mi zadymiła i czuć było plyn chlodniczy wczoraj wieczorem zauwazyłem ze plyn ze zbiorniczka znikł nie wiadomo gdzie . dolałem plynu próba odpalenia cos strzeliło i blokuje silnik rozrząd rozebrany w idealnym stanie a dalej cos jest nie tak ... Czy ktos z was miał podobny objaw? co to moze byc ? czy silnik z WRX 218 ps będzie pasował do mojej Czekam na jakies podopowiedzi koledzy Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...